ממשקל של 200 ק"ג ל-67 ק"ג בתוך שנתיים בלבד. זה סיפורו של מאיר שבאבו שהשיל ממשקלו יותר מ-130 קילוגרמים. בראיון ל"חדשות הבוקר" הוא סיפר על תהליך הירידה במשקל, החיים שהשתנו והמסר שהוא מבקש להעביר.

"תמיד הייתי ילד שמן, היו לי בעיות בריאותיות של לחץ דם וסוכר גבוה", סיפר מאיר על הרקע שלו. "סבלתי מהצקות של הילדים, לא יצאתי מהבית כמעט, הייתי חוזר מבית ספר ולא יוצא מהמיטה. אמא שלי הייתה גורבת לי גרביים, צה"ל החליט לא לגייס אותי ונתן לי פטור למרות שזה היה החלום שלי".

"יום אחד עליתי על משקל וראיתי 202 קילו והבנתי שאין מכאן דרך חזרה", הוא סיפר על הרגע בו הכל השתנה. "התחלתי בתהליכים לקבל אישור לניתוח קיצור קיבה. בחודש הראשון ירדתי כמעט 40 קילו, עכשיו אני כבר שנה וחצי במשקל של 67 קילוגרם".

מאיר הסביר שלא מדובר בניתוח בלבד והוא שינה את כל אורח החיים, הרגלי התזונה והפעילות שלו. "היום אני לא נוגע בלחם או פחמימות, גם כשאני יוצא עם חברים למסעדה האוכל כבר לא עושה לי את זה. יש לי חדר כושר בבית ואני מתאמן כל יום".

"יצאתי לחיים חדשים לגמרי", הוא הוסיף, "היו רק שתי חנויות בארץ שהייתי יכול לקנות בהן בגדים בתפירה מיוחדת, זוגיות זה משהו שבכלל לא יכלתי לחשוב עליו פעם והיום, ברוך השם. היה לי כל כך לא טוב בתור שמן, המסר שלי הוא שאין דבר בלתי אפשרי. לא חלמתי שאהיה רזה, צריך פשוט להאמין. אני לא מפחד להשמין כי ברור לי שלא אחזור למשקל הזה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12