יום החתונה של דנה ואיתי ניסנוב בשבוע שעבר היה לא שיגרתי. כמו כל זוג גם הם ערכו צילומי חוץ בדרכם לאירוע, רק שבמקרה שלהם הרקע היה השדות השרופים באזור מגוריהם, עוטף עזה. הצלם שאת שירותיו שכרו, שי מאיר, לא יכול היה להישאר אדיש למראה השדות החרוכים אותם ראה בנסיעה אל בני הזוג, והציע להם להצטלם בלבן על רקע השדות שנשרפו כתוצאה מטרור העפיפונים. השניים הסכימו והיום סיפרו ב"חדשות הבוקר" על ההחלטה שקיבלו.

"שי הצלם ראה את מצב השדות בדרך ואמר שהוא חייב לשלב שמחה בתוך הדבר הזה", סיפרה הכלה דנה. "אני חושבת שהתמונות מדברות בעד עצמן ומעבירות בדיוק את המסר. לא חששתי לשמלה, זה היה הניצחון שלנו. גם אם היא הייתה מתלכלכת קצת זה לא נורא".

"בצילומים ביקשנו להעלות את מודעות הציבור למה שקורה בעוטף עזה", הוסיף החתן איתי, שמתגורר באזור מאז פונה מחצי האי סיני לפני עשרות שנים. "אני לא חושב שיש מישהו במדינה שמרגיש שמה שקורה פה זה בסדר וצריך להישאר ככה. המסר לכל המדינה הוא שזה בדרך אליכם וכבר מתפתח אל מחוץ לעוטף. אי אפשר להתעלם מהמצב, אנחנו לא מחפשים מלחמה ולא מתפקידנו להגיד מה צריך לעשות, אבל ברור לנו שצריכים לעשות משהו כדי להחזיר לנו את הביטחון שלנו. הטבע יתחדש, הבעיה היא אזלת היד".

החתונה עצמה הייתה שמחה ומאושרת, למרות המצב בעוטף עזה בימים אלו שהורגש גם במהלך ההכנות של בני הזוג. "להצליח לקיים חתונה בימים בהם עפים לך טילים מעל לראש זה לא מובן מאליו", סיכמה הכלה דנה, "חווינו המון ביטולים עד לרגע האחרון בגלל המצב, אבל בסופו של דבר הצלחנו וניצחנו".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12