הבוקר הותר לפרסום כי חגית ביטן, רעייתו של יושב ראש הקואליציה דוד ביטן, היא המקורבת שנחקרה בימים האחרונים, לאחר שלל רמזים לכך, שפורסמו מאז החלה החקירה. "חגית נחקרה על תדפיס העברות הכספים לכאורה לאחד מחשבונות הבנק שלה", דיווחה ב"חדשות הבוקר" העיתונאית עדי מאירי, "החוקרים שאלו אותה מאיפה הגיעו לחשבון מיליון וחצי שקלים והיא לא ידעה להשיב. היא טענה כי למרות שהחשבון היה על שמה, בעלה ניהל את החשבון.

עורך דינה של הגברת ביטן, צדוק חוגי, התייחס לפרסום שמה וזעם: "הגעתי כדי למחות, על פי חוק היה אסור לפרסם את שמה של מרשתי, אם המשטרה התירה זאת זה חמור מאוד. הרצון להתעסק בגברת ביטן הוא לא מעל לחוק".

על טענות המשטרה אמר עורך הדין: "המשטרה טענה בחקירה שהופקדו סכומים אבל הם לא הופקדו בבת אחת. החשבון על שמה אבל היא לא דאגה להפקדת הכסף. היא סומכת על בעלה ובטוחה שהחקירה תיסגר. היא אשת חינוך נורמטיבית שלא מבינה מאיפה זה נפל עליה. נכון להיום יש בין בני הזוג הפרדה, המשטרה ביקשה מהם לא לדבר במשך חמישה ימים".

עורך הדין גם הצטרף לביקורות על תזמון החקירות: "למה חיכו במשך שנה וחצי כדי לפוצץ את הסיפור הזה? המשטרה הייתה צריכה לצאת בחקירה כשהמידע הגיע אליהם, התזמון עכשיו לאחר שביטן יצא כנגד המשטרה הוא תמוהה". ניצב בדימוס יואב סגלוביץ', לשעבר ראש אגף החקירות במשטרה וכיום איש מפלגת "יש עתיד", התייחס לביקורת על החוקרים ואמר: "שהמשטרה תשנה את פקודת המבצע שלה בגלל שדודי אמסלם קם הפוך בבוקר? יושב ראש הקואליציה וראש הממשלה מתנהגים בדיוק כמו כל עבריין".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-7:00, ערוץ 12