שר התיירות יואל רזבוזוב כנראה לא ציפה שכך תפתח הקדנציה שלו במשרד. הג'ודוקא המקצועי שהיה אלוף ישראל בג'ודו ופעמיים סגן אלוף אירופה עד שפרש, נכנס לפוליטיקה והצטרף לסיעת יש עתיד, תועד בסוף השבוע כשהוא מסיים גלישה בים וחושף גוף שרירי ובנוי לתלפיות, כזה שאנחנו לא בדיוק מורגלים לראות אצל שרי הממשלה.

הסרטון הפך במהרה לוויראלי והגולשים התקשו להישאר אדישים לתמונות היוצאות דופן. "משהו ששכחו לספר לנו על הממשלה החדשה: יואל רזבוזוב הוא שר התיירות הכי חתיך שהיה לנו", נכתב בפוסט שבו פורסם הסרטון. אחרי אלפי לייקים, שיתופים ותגובות, גם ראש הממשלה נפתלי בנט בחר להתייחס לכך בישיבת הממשלה אתמול (ראשון). "יואל, תפסיק להביך את הגברים מול הנשים שלהם", עקץ בנט בהומור.

שר התיירות יואל רזבוזוב (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ערן סויסה)
שר התיירות יואל רזבוזוב כפי שתועד בחוף הים | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של ערן סויסה

הבוקר התארח רזבוזוב באולפן "חדשות הבוקר" והתייחס לעניין הרב סביבו בעקבות הסרטון: "בסוף, מה שחשוב זה שאנחנו שמים את ענף התיירות על סדר היום", צחק, "בישיבת הממשלה אנחנו מדברים על תיירות, וזה מה שחשוב".

על ההשוואה המתבקשת בינו לבין השחקן דניאל קרייג שמזוהה עם דמותו של ג'יימס בונד, אמר שר התיירות: "חושבים כל הזמן שאני ג'יימס בונד, עוצרים אותי בהרבה מקומות ועושים סלפי. אני אומר להם שזה לא אני - אבל הם בכל זאת רוצים תמונה".