כוכב הילדים יובל "המבולבל" שם טוב, נמצא בימים אלו בהכנות למופעי חנוכה, כשברקע כתב האישום שהוגש כנגדו. מפרטי כתב האישום, עולה בין היתר כי שם טוב רכש סמים מסוג קוקאין, בסכום המוערך בכ-12 אלף שקלים.

מי שנמצא לצידו של יובל בימים אלו הוא משה דץ, שיופיע יחד איתו בחנוכה. דץ, המשמש גם כחבר פאנל התוכנית "חדשות הבוקר" בקשת 12, הסביר את עמדתו בנושא. "אני לא מסכים עם המעשים של יובל ולא נותן לו יד", טען דץ אך הדגיש: "אני נגד סמים אבל בעד האדם יובל שם טוב".

על מה שעובר על כוכב הילדים בימים אלו, אמר שהתרשם כי: "יובל נמצא בשעה קשה, הוא מעד. הוא לא יכול היה להציל את עצמו, אולי עכשיו ייגמל. אני ממש לא מקנא בו על השיימינג שהוא עובר, אבל אולי זה מה שיציל אותו". 

משה דץ עונה לחובי סטאר (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"נגד סמים, בעד יובל". דץ | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

"כרגע האישום לא משפיע על מצב ההופעות של יובל", הוסיף חברו, "צריך להפריד בין ההופעות שלו לבין המעשים, בהם הוא פגע רק בעצמו ובמשפחתו".

עדי מאירי, הכתבת לענייני פלילים, השתתפה גם היא בדיון והוסיפה: "כתב האישום נגד יובל המבולבל חריג ויוצא דופן, הפוך ממגמת המשטרה שלא להגיש כתבי אישום על שימוש בסמים. ככל הנראה מנצלים את היותו מפורסם כדי לייצר הרתעה, ויש גם משקל לכמות הגדולה של הסמים אותם צרך לכאורה".

"חדשות הבוקר": ראשון-חמישי, 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12