כשעידו מזרחי לקח את אחיינו ליאו בן ה-4 למשחק כדורגל, זו ממש לא הייתה החוויה שהוא התכוון להעניק לו. השניים, אוהדי מכבי תל אביב, יצאו מהאיצטדיון בנתניה לעבר רכבו של עידו, בתום משחק שנערך שם בתחילת השבוע. כשהתקרבו למקום החניה עידו הבחין בהתקהלות של אוהדי הקבוצה היריבה, מכבי חיפה ומיהר לעזוב את המקום, מחשש להיקלע עם האחיין הקטן לתקרית לא נעימה.

כעבור כמה רגעים הושלכו לעבר הרכב אבנים דווקא על ידי אוהדי הקבוצה שלהם, שטעו לזהות אותם כיריבים, בגלל מקום החניה ממנו יצאו. הבוקר, הגיע עידו לאולפן תוכניתו של ניב רסקין "חדשות הבוקר" וסיפר על רגעי החרדה שעברו עליו, בזמן שאחיינו באחריותו.

"הם התקרבו אלינו והתחילו להשליך אבנים ומקלות לעבר האוטו", שחזר עידו את האירוע, "היו שם משהו כמו עשרים חבר'ה לבושים בשחור עם שרשראות ברזל. הם היו באמוק, לא שמו לב בכלל שאנחנו אוהדים את אותה קבוצה ולא קשורים לסכסוכים בין שתי חבורות האוהדים".

"נכנסתי לפאניקה, קיבלנו מטר של אבנים לתוך הרכב", הוא המשיך לתאר את התקרית המלחיצה, "השמשה התנפצה על המושב שבו היה הילד ולא היה לי זמן אפילו לבדוק מה קרה לו. פשוט נתתי גז וטסתי משם דרך הנתיב הנגדי. התפללתי שלא יכנס לשם אף רכב מולנו".

"הילד לא הבין מה קרה, סיפרתי לו שפגעו בנו סוסים", התייחס הדוד לתגובתו של ליאו הקטן. "אני לא יודע איך להסביר לילד בן 4 שבאים להרביץ לו מכות. יהיה קשה לשכנע את ההורים שלו לקחת אותו שוב לכדורגל. זה היה מפחיד, אני אוהד של מכבי תל אביב והמועדון התעלם מפניה שלי אליהם. לדעתי זו התעלמות מציבור שלם של משפחות, העליתי פוסט וקיבלתי המון פניות מאנשים שעברו חוויה דומה. הגשתי תלונה ואני מקווה שמשטרת ישראל תמצא את מי שצריך ותעשה את עבודתה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי, 06:15-09:00 בערוץ 12