לאחר העימות ברשתות החברתיות בין בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, למגישת הטלוויזיה אופירה אסייג, מגיעות התגובות. כזכור, לאחר ראיון בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" בקשת 12 כתב נתניהו הבן בעמוד הפייסבוק שלו בין השאר כי אסייג היא "בהמה גסה" וש"ההתחנפות שלה לשמאל בשביל להיות מקובלת בברנז'ה מבחילה". אסייג לא נשארה חייבת וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה כי יאיר "חי על חשבון הציבור" והוסיפה עקיצה: "אין ספק שאת הגנים שלו הוא קיבל מהאמא".

הבוקר התקיים דיון בפאנל התוכנית "חדשות הבוקר", בהשתתפות בני ציפר ("הארץ") המקורב למשפחת נתניהו, ואורנה פרץ, תושבת קרית שמונה שהעימות שלה עם ראש הממשלה בו כינה אותה "משעממת" ממשיך לעורר תגובות.

ציפר התבקש להתייחס לדברים שכתב יאיר נתניהו ואמר: "יאיר צודק, אופירה היא לא שיא העדינות. אני אוהב את הצבעוניות שלה, אבל הסגנון של אופירה וברקו הוא לא ארמון בקינגהאם". המקורב למשפחת נתניהו נשאל אם רמת השיח אינה מפריע לו והשיב: "ההיפך, זו הדרך לעורר מודעות. יאיר רצה לענות לאופירה וברקוביץ' בשפה שלהם".

אורנה פרץ, שהראיון שהעניקה לתוכניתה של אסייג בסוף השבוע הוביל לעימות ברשתות החברתיות, התייחסה לכותרות סביבה בימים האחרונים ואמרה: "אנשי ציבור צריכים לקחת בחשבון שישלמו מחיר אבל אני? בסך הכל אזרחית. לא תקפתי את נתניהו אישית", הוסיפה פרץ, "רק שאלתי למה סגרו לנו את חדר המיון בעיר. מאז אני עוברת שיימינג, תוקפים אותי ומאיימים עליי, אני חוששת לצאת מהבית".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון-חמישי, 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12