סברי גינדזי, תושב יפו שבקבוק תבערה הושלך שלשום (שישי) לעבר חלון ביתו וגרם לפציעה קשה של  ילדו בן ה-12 מוחמד, התראיין ל"חדשות הבוקר" והתייחס לחשד כי מאחורי המעשה עומדים דווקא ערבים שטעו בזיהוי. "היו קישוטי רמדאן סביב הבית. אם זה היה ערבי שרצה לזרוק על יהודי בקבוק תבערה הוא היה רואה את הקישוטים ולא זורק. יהודי יזרוק בקבוק תבערה על יהודי? לא. ערבי יזרוק בקבוק תבערה על ערבי? לא". מבית החולים שיבא נמסר הבוקר כי מצבו של מוחמד ממשיך להיות קשה.

"בינינו? המשטרה עדיין לא תפסה את החשודים", טען סברי. "כשחקרו אותי, שאלו אותי אם יש לי סכסוך אם מישהו ואני אומר כאן – אין לי סכסוך עם אף אחד – לא עם יהודים, לא עם ערבים ולא עם נוצרים".

האב סיפר כי קיבל עידוד תמיכה מחבריו היהודים. "אני עובד במרכז לדודי שמש. קיבלתי טלפונים מכל הלקוחות. הם ניחמו אותי אמרו לי 'אנחנו לא מקבלים את זה'. גם יהודים מהשכונה הגיעו".

"באנו מביתה של חמותי. הילד והילדה ישבו ליד החלון ופתאום קיבלנו בקבוק תבערה לתוך הבית. הילדה נשרפה ביד ובשיער והילד נשרף כולו. הרמתי אותו, הכנסתי אותו לאמבטיה ושפכתי עליו מים".

מה עובר עליך כאבא כשאתה עובר מערב ביתי רגוע לסיוט כזה?
"אם לא אני מישהו אחר היה מקבל את זה. היו הודעות בפייסבוק, באינסטגרם ובכל מקום. קיבלנו הודעות שסימנו איפה יש ערבים. היה לי קישוט רמדאן שלא היה דלוק, אבל ראו שזה מקום ערבי".

סברי עדכן במצב של מוחמד ושאר בני המשפחה. "מצבו של הילד עדיין קשה, הבת שלי נפצעה ביד וכל השיער שלה נשרף, אבל היא, שאר הילדים והאישה בסדר".

אתה רואה את יפו חוזרת להיות מה שהייתה או שזה נשבר?
"את האמת? זה נשבר".