התרגשות גדולה אחזה אתמול (שלישי) בעובדי שווארמת "אביקו" ברמלה, כשראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביקור מפתיע במקום והזמין לאפה שווארמה לארוחת צהריים. הבוקר, מנהלת השווארמה איילת לוי והמוכר טוני דרכזיאן שהכינו לראש הממשלה את הלאפה, סיפרו על האירוע ב"חדשות הבוקר".

"ידענו שנתניהו מגיע בהתראה מאוד קצרה", שיחזרה לוי, "זה היה בערך בשעה 11:30. תוך שעה נערכנו לדבר הגדול הזה, לעוצמה הזאת. לא חשבתי שעובדים עליי, אבל רק כשראיתי את המאבטח הראשון הבנתי שזה אמיתי. התרגשתי מאוד, אני עדיין לא מעכלת את זה שראש הממשלה היה כאן".

"המון מאבטחים נכנסו פנימה ביחד ובדקו את כל המקום", תיאר דרכזיאן, "אנשים בחוץ ראו את המהומה והתחילו להגיע. האירוע עצמו היה אולי שתי דקות, אבל משך המון תשומת לב ובלגן. הפלאפונים לא הפסיקו לצלצל".

מה ראש הממשלה ביקש בלאפה, או כמו שהוא קרא לה - אשתנור?
"בהתחלה אף אחד לא הבין מה זה אשתנור, רק בדיעבד הבנו שככה קוראים ללאפה בירושלים. הוא שם קצת חומוס, סלט, בצל, קצת עמבה וקצת חריף. אחרי זה אמרו לנו שהוא נורא נהנה מהמנה. הוא אמר תודה רבה על האוכל, שהיה לו טעים".

איילת, דרמה קטנה נרשמה כשנתניהו ביקש לשלם על המנה.
"מתוך כבוד לראש הממשלה רציתי להזמין אותו, אבל הוא התעקש שלא. הלאפה עלתה 42 שקלים, הוא הביא לי 200 אבל הקופה נתקעה. זה היה הזוי, הסרט קופה נתקע, המגירה לא נפתחה ונלחצתי נורא. הייתי בהתרגשות שיא. אחרי כמה שניות הקופה נפתחה והוא קיבל את העודף שלו. הנחתי את העודף בצלחת כמובן".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בשווארמה אביקו (צילום: מתוך הטוויטר של בנימין נתניהו)
ראש הממשלה בנימין נתניהו בשווארמה אביקו | צילום: מתוך הטוויטר של בנימין נתניהו

סלפי עשיתם איתו?
"לא עשינו סלפי מכיוון שיש הנחיות לגבי הקורונה, אז לא יכולנו להתקרב. עמדנו בדלפק ממש מולו, אבל לא התקרבנו להצטלם. את השטר שהוא הביא שמתי בצד ואני אדביק אותו על הקיר".

"בכך שראש הממשלה בא לכאן בכבודו ובעצמו הוא העביר מסר שצריך לעזור לעסקים הקטנים", סיכם דרכזיאן, "ראש הממשלה קנה אוכל ושילם גם כדי שעוד לקוחות ייצאו וייקנו מעסקים קטנים. זה היה מסר מאוד חיובי, ראש הממשלה כיבד אותנו".