לפני מספר חודשים חוותה הצעירה אביב פנחסי תקרית עם אדם מבוגר באוטובוס, שהרגישה לה כמו הטרדה מינית, אך היא לא הייתה בטוחה. בשבוע שעבר עלתה אביב שוב על האוטובוס וכשהמקרה חזר על עצמו, היא הבינה כי מדובר ככל הנראה במטרידן סידרתי.

"הוא דחק אותי לפינה, שלח מרפק לחזה שלי, הרגשתי חסרת אונים", כך סיפרה אביב בראיון ל"חדשות הבוקר" (ראשון). "אנשים לא שמו לב, התמודדתי איתו לבד. קמתי, התיישבתי מולו והסתכלתי לו בעיניים. לאחר מכן ראיתי אותו מטריד ילדה בת 12. צילמתי אותו, הוא הבין שמשהו לא בסדר וירד מהאוטובוס. ירדתי אחריו, המשטרה לא הגיעה והוא הרים את המקל שלו לאות איום, זה היה מפחיד אבל הרגשתי שחשוב לפעול".

לאחר המקרה השני העלתה אביב פוסט לפייסבוק בו שיתפה במה שעבר עליה ומאז, היא מקבלת עשרות תגובות מנשים ונערות שטוענות כי הוטרדו על ידי אותו אדם. "כמות העדויות שהגיעו בעקבות הפוסט שלי נתנו לי הרבה מאוד כוח לקראת הפעם הבאה שאתקל בו שוב. גם אמא של הילדה פנתה אליי בפייסבוק, הודתה שהגנתי עליה וביקשה לשמוע עוד פרטים, הבנתי שבית הספר שלה כבר מעורב. העניין הזה חשוב ועורר תודעה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה:

משטרת ישראל מטפלת בתלונה במקצועיות וביסודיות, במישור הגלוי והסמוי. כבר מרגע קבלת הדיווח במשטרה אודות המקרה, הגיעו למקום שוטרים, ביצעו סריקות, איתרו ממצאים וגבו עדויות. החקירה עדיין מתנהלת בימים אלו ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה בשלב זה, אולם נציין כי משטרת ישראל תמשיך לחקור את התלונה במטרה למצות את הדין עם החשוד ולהגיע לחקר האמת".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון-חמישי ב-06:15, ערוץ 12