תמי שמעוני, כמו לא מעט צרכנים אחרים, נוהגת "לשתות" את הפירורים שבתחתית אריזת הפרינגלס. בסוף השבוע האחרון, כשהכניסה לפיה את הפירורים שבתחתית האריזה, הרגישה לפתע שהיא נוגסת במשהו קשה מאוד. לתדהמתה, הסתבר לה שמדובר במסמר חלוד.

"אני אוהבת לשתות את הסוף של הפרינגלס, וזה מה שעשיתי", סיפרה שמעוני ב"חדשות הבוקר", "ישבתי בערב, בחושך, מול סרט טוב, ואכלתי את מעט הפרינגלס שנשארו בחבילה, הפירורים בתחתית. שתיתי אותם, נתתי נגיסה אחת, והרגשתי שאני נוגסת במשהו לא סביר. פלטתי הכל החוצה והבנתי שהיה לי פה מסמר גדול".

לדברי שמעוני, אם הייתה בולעת בטעות את המסמר, האירוע היה מסתיים אחרת לגמרי: "אם הייתי נוגסת בזה חזק, המסמר יכול היה לשבור לי את השן. זה היה מאוד לא נעים". את האריזה רכשה שמעוני בסופרמרקט שביישוב עשרת: "הסופרמרקט לא אשם, החבילה הייתה סגורה וארוזה. זה יכול להיות רק פס הייצור".

שמעוני מיהרה לכתוב למטה החברה בארצות הברית, ונדהמה לדבריה מהתגובה שקיבלה: "מהזעזוע העמוק, כתבתי להם מיד הודעה. הם ענו לי מהר עם התנצלות והסבר שיש להם פס ייצור שכולל מכונות, אבל שהם עושים בקרות. נתנו לי חמש אריזות כפיצוי, שזה נורא מצחיק. תכתבו שתבררו מה קרה, אל תציעו לי פרינגלס במתנה".

תגובת פרינגלס לא התקבלה עד למועד פרסום הכתבה.