אילון שלו-אמסלם ז"ל, רק בן 13, נהרג ביום שישי האחרון מפגיעת מכונית שעלתה על המדרכה עליה עמד עם חברו, שנפצע גם הוא בתאונה. הנהג הפוגע, אלי בר זכאי בן 23 מירושלים, חשוד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים.

בזמן התאונה שהו הוריו של הנער בחו"ל ומי ששמרה עליו היא סבתו, מאשה פלומנבום. "זו לא תאונת דרכים, זה מגה פיגוע", אמרה הסבתא בראיון ל"חדשות הבוקר" והוסיפה: "לבוא עם אוטו כזה במהירות כזו זה רק כדי לרצוח. אין שום סיבה שזה יקרה במקום בו קרתה התאונה. הלכתי לראות את מקום התאונה וראיתי את הרכב, בלתי נתפס שהוא במצב של טוטאל לוס מפגיעה בשני נערים. גם את החבר שנפצע מצאו במרחק עשרות מטרים ממקום התאונה. הכביש לא היה חלק לפני התאונה, בניגוד למה שטוענים עורכי הדין שלו".

"הם היו בדרך הביתה וחיכו לרמזור ירוק", היא סיפרה על רגע האסון. "חיכינו לו בבית והוא לא בא, שמעתי על התאונה וליבי בישר לי רעות. הייתי מאוד קשורה אליו מיום שהו נולד. לנהג לא קרה כלום, הוא אפילו לא יצא מהאוטו, הוא כנראה מעוות מכל הסמים שהוא לוקח. נהג סביר שנוסע בראש צלול, אין כל סיבה שיפגע בהם. מזעזע אותי ששחררו אותו למעצר בית".

עו"ד אילון אורון, המייצג את הנהג הפוגע, הגיב לדברים ואמר: "אי אפשר לנהל את המשפט בתקשורת. הכביש היה רטוב ואם המשטרה מכחישה את זה שיכחישו". עורך הדין הכחיש בתוקף את הפרטים המתפרסמים מתוך החקירה, והתעמת עם מנחה התוכנית ניב רסקין. "המשטרה מעבירה ספינים כדי לחמם את האווירה. קרה אסון נורא והלקוח שלי מתייסר על התאונה הזו. הוא כשל בכך שלא הצליח למנוע את התאונה".

"הוא שיתף פעולה ואין חדש לשיבוש ראיות כנגדו", דחה עורך הדין את הטענות כנגד הלקוח שלו. "הוא הסכים לבדיקות אבל לא ניתן להעמיד לדין על פי הנשיפון. עקב מצבו הנפשי הוא לא הצליח לבצע נשיפה. הוא לא שיכור ולא מסומם, גם אדם ללא אלכוהול יכול לקחת סיבוב לא זהיר ולגרום לתאונה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12