בחודש שעבר איבד השדרן והעיתונאי ז'וז'ו אבוטבול את הכרתו בבית החולים איכילוב, ולכמה רגעים אף היה במצב שמוגדר מוות קליני. לאחר מאמצים הצליחו הרופאים לייצב את מצבו כנגד כל הסיכויים. אחרי מה שעבר עליו, בזמן שהוא משתקם בבית החולים, נפוצו שמועות זדוניות ברשת על כך שאבוטבול הלך כביכול לעולמו. הבוקר הוא שוחח עם ניב רסקין בשידור חי מבית החולים ובראיון ל"חדשות הבוקר" הגיב על אותן השמועות.

"בתרבות שלי מקובל שאם אומרים עליך דברים כאלו זה סימן לחיים ארוכים", אמר העיתונאי ביחס לדברים שהפיץ בטוויטר אדם בשם ינון עידן, שלאחר מכן הודה בטעותו ומחק את הציוץ. "אני סולח לו", הוסיף אבוטבול, "אבל חושב שבדיני נפשות צריך להיזהר יותר. יש משפחות שנפגעות, בני משפחתי הגיעו אליי בבהלה ולא האמינו אחד לשני שאני בסדר ואלו רק שמועות".

אבוטבול סיפר גם על ההידרדרות במצבו, שכמעט הסתיימה באסון. "הגעתי לאיכילוב עם בעיה אורטופדית ופתאום איבדתי הכרה. המשפחה מספרת שגלגלתי עיניים, קראתי בשמה של אשתי והלב הפסיק לפעום. הילדים רצו איתי למיון, צוות החייאה עבד ואחרי 10 מכות חשמל הם אמרו לבני משפחתי שעשו כבר כל מה שניתן ואין שינוי. עד עכשיו מנסים לברר איך בכל זאת הגיע לי חמצן למוח ובמכה ה-11 התגלה סימן דופק, והוכנסתי מיד לצנתור".

השהייה במסדרונות בית החולים העלתה באיש התקשורת גם מספר תובנות: "מתייחסים לרופאים ואחיות כאל נותני שירות, אבל הם לא מוכרי פלאפל", ציין אבוטבול. "כשהרופאים השגיחו עליי שמעתי את השיחות שלהם, החרדות והבעיות האישיות, שהילד רוצה את האבא אבל הוא בתורנות. נפל לי האסימון והבנתי שכשהם שובתים ומבקשים תנאים, זה בעצם בשבילנו. אנחנו צריכים להיות שם בשבילם כמו שהם בשבילנו".

לסיכום ציין אבוטבול: "מעכשיו אהיה מודע יותר לבריאות שלי, לפני חצי שנה עברתי אירוע מוחי, קיבלתי תרופות וזרקתי אותן, לכן הגעתי למצב הזה. אחרי שאשתקם אני מתכוון לחזור לשידור ולהשמיע את קולם של הצוותים הרפואיים".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון-חמישי, 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12