הערב עובדה סוגרת עונה בתחקיר על חבר הכנסת מאיר כהן, תחקיר שיחשוף שורה של עדויות וטענות על הטרדות מיניות לכאורה ואת מנגנון ההשתקה של הסיפורים מצד אנשיו של כהן, חבר כנסת מטעם מפלגת יש עתיד. בניסיון למנוע את שידור החומרים, שיגרו עורכי דינו של כהן מכתב הודעה על הגשת תביעה בגין הפרת איסור לשון הרע. למרות זאת, התחקיר צפוי להיות משודר כמתוכנן.

"אני יכולה להגיד מעדות ראשונה, בתור מי שהייתה מעורבת בתחקיר הזה, שזה באמת מנגנון השתקה חריג. השתקות, איומים, דברים שבדרך כלל לא יוצא לנו לראות בתחקירים אחרים", אמרה נסלי ברדה בתוכנית חדשות הבוקר. כזכור, ברדה הייתה מעורבת בתחקיר קודם שפורסם על כהן בשנת 2015. "דיברת אז על הקשרים שלו עם עורך הדין רונאל פישר, ועל כל מיני ניסיונות להדוף כבר אז שמועות וטענות נגדו", הוסיפה הפרשנית לענייני משטרה, עדי מאירי.

בעדות שתשודר הערב במסגרת התחקיר, נחשפת מערכת ההשתקה שבאה לידי ביטוי בהקלטת שיחה בין אילנה דיין לרותי שטרית, אחותו של מאיר כהן, אחרי שכהן ואנשיו התוודעו לעבודה על התחקיר. במהלך השיחה, מציעה שטרית לאילנה דיין לסגת מהסיפור: "אני שומעת שאתם שוב מרחרחים בדימונה. עכשיו תראי, אני רוצה להגיד לך אילנה, שיש לי תיק עליכם מפה עד הודעה חדשה. אני רוצה שתוציאו את הבחורה שלך מדימונה. אני מציעה לך לרדת מזה".