פרסום ראשון: התפתחות נוספת בפרשת השחיתות בראשון לציון, שהחקירה בה מתמקדת בחשדות כנגד יושב ראש הקואליציה לשעבר, חבר הכנסת דוד ביטן. הבוקר (שני) דיווחה לראשונה העיתונאית עדי מאירי בתכניתו של ניב רסקין, "חדשות הבוקר" (ערוץ 12), על חשדות, לכאורה, למעורבותה של חברת בניה גדולה ומוכרת בפרשה. על פי המידע שהגיע למשטרה, לחברה הונפקו חשבוניות פיקטיביות, על עסקאות שכלל לא בוצעו. מקור המידע, לפי הדיווח של מאירי, הוא ככל הנראה מקורבו של ביטן, משה יוסף.

"מדובר בפרטים שמתפרסמים לפני ביצוע המעצרים", ציינה עדי מאירי, "לכם אין אפשרות לפרסם את שמה של החברה כרגע. משה יוסף עומד לחתום עסקת טיעון עם הפרקליטות ולהעיד כנגד ביטן ואחרים. על פי החשד, יוסף הוא שהנפיק את החשבוניות הפיקטיביות עבור אותה חברת בניה, שרצתה להקטין או לנפח הוצאות. משה יוסף התחיל לדבר ובימים הקרובים צפוי לספר דברים נוספים, שיובילו, על פי ההערכות, למספר מעצרים".

לדבריה, משה יוסף לא מעוניין וכנראה גם לא יוכל להיות עד מדינה בפרשה, ובשל מעורבותו ישמש ככל הנראה כעד מטעם התביעה. "הוא ימשיך להפליל, לכאורה, את כל המעורבים הנוספים. מחר על פי התכנון יגיע גם דוד ביטן לחקירה נוספת, כשקשה לי להאמין שבשלב זה תוצע לביטן עסקת טיעון", העריכה מאירי, "החשדות קושרות בין הכספים שקיבל לכאורה משה יוסף מאותן חשבוניות פיקטיביות, למימון חתונת ביתו של דוד ביטן".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12