היום (ראשון) יובא למנוחות סמל ראשון אביב לוי ז"ל מפתח תקווה, שנפל ביום שישי האחרון מירי של צלפים פלסטיניים בגבול עזה. דודו של הלוחם, נועם לוי, סיפר ב"חדשות הבוקר" על רגע קבלת הבשורה המרה. "לאביב יש אח שגם הוא חייל, המפקד שלו התקשר אליו ואמר לו שהוא צריך להקפיץ אותו לצפון, ושם הוא קיבל את הבשורה. במקביל, נציגי הנספח הצבאי באיטליה איתרו את אחי ואשתו, ההורים של אביב ששהו בחופשה שם, סיפרו להם על שקרה ולא עזבו אותם לרגע".

מבחינת מה שידוע למשפחה בשלב זה על נסיבות מותו של אביב ז"ל, סיפר דודו כי: "המג"ד היה אצלנו וסיפר שאביב נהרג מפגיעת קליע גדול, שהצליח לחדור את האפוד שלו. הצבא מסר לנו שהאפוד ייבדק בחיל החימוש".

"הוא היה מחובר מאוד לאמא שלו אבל גם ילד עצמאי, שחלומו הגדול היה לשרת בגבעתי", סיפר הדוד על דמותו של אביב ז"ל. "הוא אהב מאוד את החיילים ששירתו איתו ולא נתן לאף אחד להשפיע, מיום שנולד הוא היה ילד גדול ורציני. בעוד שבועיים הוא אמור היה לחגוג יום הולדת 21 ובעוד שלושה חודשים להשתחרר. כמו כולם הוא חסך כסף לטיול גדול וגם תכנן לפתוח עסק כשיחזור".

"אנחנו כואבים ולא מעכלים, המוות שלו מותיר חלל גדול מאוד. מי שמכיר את המשפחה יודע שהעיניים של כולם היו נשואות לאביב ואין מילים כדי לנחם את ההורים שלו", סיכם נועם לוי. הלוויתו של סמ"ר אביב לוי ז"ל, תיערך בחלקה הצבאית של בית העלמין סגולה בשעה 12:00.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12