נידאל אלפקי, נהג אוטובוס בחברת "קווים" מתאושש מתקיפה אלימה שעבר בסוף השבוע. לדבריו, הפנס בעינו הוא זכר למכות שקיבל מחבורת צעירים שתקפה אותו, על רקע לאומני, לטענתו. עוד הוא מספר כי איש מטעם החברה בה הוא עובד, לא התקשר כדי להתעניין בשלומו.

"זה קרה בקרית ספר, צפרתי לרכב שחסם את הכביש וכשעצרתי עלו לאוטובוס 11-12 בחורים שנתנו לי מכות", שיחזר הנהג בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. "אחרי שהיכו הם ברחו מהמקום לפני שהגיע האמבולנס".

לדברי הנהג, לא מדובר בתקיפה ראשונה שלו ושל חבריו בקרית ספר. "כל הנהגים הערבים מקבלים מכות. זו לא הפעם הראשונה שתוקפים אותי ולפני חודש שברו את היד לנהג אחר. אני 7 שנים לוקח נוסעים לקרית ספר וזה אף פעם לא היה ככה שם, עד הזמן האחרון".

נידאל שנמצא בחופשת מחלה, סיפר כי לא שמע ממקום העבודה שלו מאז המקרה. "מחברת קווים אף אחד לא התקשר להתעניין בשלומי. הנהג ערבי אז לא מעניין אותם", ציין הנהג. 

מחברת קווים נמסר: "חברת קווים מלווה וליוותה את הנהג מתחילת האירוע תוך טיפול אישי לו ולמשפחתו.
מנכ"ל החברה עצמו הגיע בשישי בבוקר לביקור הנהג בבית החולים ובמעמד זה הציע לו תמיכה וסיוע בתהליך החלמתו, אין החברה מבינה את מקור דבריו בתכנית שעובדתית אינם נכונים. החברה לא תסבול אלימות מכל סוג שהוא כלפי עובדיה ובכלל ותפעל למיצוי הדין כנגד כל מי שיבצע מעשה אלימות".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12