בתקופת המשא ומתן הקואליציוני להקמת ממשלת בנט-לפיד, בני משפחת אלקין סבלו מהפגנות רועשות מחוץ לביתם שלפעמים כללו גם קריאות אלימות ופוגעניות כלפיהם. על אף שהממשלה הזו הוקמה כבר, ההפגנות מסתבר נמשכות - גם בשעות הלילה. למריה, רעייתו של שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, נמאס.

בפוסט חריף שפרסמה בפייסבוק תקפה מריה: "למפגינים שבאו לצרוח במגפונים תחת חלונות חדר השינה של הילדים שלנו, בפעם הבאה - מי שבגללו הילדים חזרו להרטיב במיטה, מחליף ומכבס. אולי די? לא נראה לכם פתטי ומפגר להטריל את המשפחה שלנו? לחרפן את השכנים? שלא לדבר על כך ששימוש במגפון בשכונות מגורים אסור".

הבוקר (חמישי), בשיחה עם נסלי ברדה ב"חדשות הבוקר", תיארה מריה את הסיוט שעוברת המשפחה. "הילדים שלי מתעוררים בבכי בלילה, הקטנה הרטיבה במיטה מרוב פחד מהמגפון והצעקות", סיפרה מריה, "זה מאוד מלחיץ אותם, הם פוחדים שהמפגינים יפרצו לתוך הבית. אנחנו מנסים להרגיע ומסבירים שלתוך הבית אף אחד לא הולך לפרוץ, שאמא ואבא מגנים עליהם ושלא ניתן לשום דבר רע לקרות".

"בעבר עשיתי טעות ואמרתי להם שהמפגינים לא יבואו שוב, עכשיו אני כבר לא אומרת את זה כי אני מבינה שהם עוד יבואו. אני רוצה לנצל את ההזדמנות, לפנות למפגינים ולהגיד להם - בבקשה, כשאתם חושבים להפגין - תחשבו פעמיים מה הנזק שיכול להיעשות. די, תרחמו על הילדים שלי, במה הם אשמים?".

את מאמינה שהם באמת יעזבו אתכם בשקט?
"אני מאוד מקווה שזה לא יימשך. ההפגנות אולי כן יימשכו, אבל מקווה שהמפגינים יבינו שזה לא מקובל לבוא עם מגפונים לשכונת מגורים בשעות הלילה. הקריאות לא השתנו, 'אלקין בוגד, אלקין פושע, אלקין תחזור הביתה'. מסרים סותרים, אגב. ההפגנות מאוד אלימות, המילים שנאמרות שם מאוד חריפות".

לבתך בת החמש וחצי היה מפגש עם המפגינים בעבר. איימו עליה, 'לא תוכלי לצאת מהבית'.
"ההפגנות הקודמות היו אלימות באופן קיצוני, גם מילולית. באופן טרגי היא נקלעה לתוך המהומה הזאת. אותו בריון, רמי בן יהודה, ממש עמד מעליה וצרח 'אבא שלך פושע ואבא שלך בוגד'. עכשיו, לא משנה איזו הפגנה מגיעה לפתח הבית שלנו, היא מיד נכנסת לסטרס".

יאמרו לך - זאת דמוקרטיה, מפגינים ככה אצל כולם. מול בלפור מפגינים שנים.
"מי שטוען טענה כזאת חוטא לעיקר. המעון של ראש הממשלה זה מעון רשמי, הבית שלי הוא בית פרטי. כל בר דעת מבין את ההבדל. השכנים שם ידעו שהם קונים דירה שנמצאת בסמוך למעון ראש הממשלה. מישהו צריך לתת את הדעת ולתקן את האיוולת הזאת. צריך להפסיק את האופציה שכל מי שחפץ להטריד משפחה יבוא לבית פרטי של בן אדם ויפגין שם".