זה קרה בחודש שעבר (ספטמבר) בשעת לילה. 4 שודדים תקפו את עמרי אבוטבול בתחנת הדלק שבה עבד, על מחלף גבעת אולגה שבחדרה. הוא נדקר, נפצע באורח קל עד בינוני ופונה לקבלת טיפול בבית החולים הלל יפה. המקרה עצמו תועד במצלמות האבטחה המותקנות במקום.

שוטר בחופשה שעבר במקום, הזעיק את המשטרה שעצרה שניים מהחשודים, כשברשותם הכסף ששדדו. מאז, נתפסו גם שני החשודים הנוספים והוגשה כנגדם הצהרת תובע, אך עמרי מתקשה להתאושש מהאירוע שעבר עליו ועדיין לא חזר לעבודה.

הבוקר הוא הגיע לאולפן "חדשות הבוקר" וסיפר לניב רסקין על הסיוט של כל מתדלק שהפך במקרה שלו למציאות כואבת.

"דיברתי עם לקוח ופתאום מישהו התנפל עליי במכות", שחזר עמרי, שמן הסתם היה מבוהל בסיטואציה. "הרמתי את הראש וראיתי שהוא רעול פנים. פחדתי על החיים שלי, הם אמרו לי לתת להם את הכסף ולפתוח את הכספת. הסברתי להם שאין לי את פרטי הכספת וניסיתי לשתף פעולה כדי שילכו משם. כשהם עזבו ברחתי לשכונה הסמוכה. רק אחר כך שמעתי על השוטר שהביא ללכידה שלהם ואין לי מילים כדי להודות לו".

בימים אלו עמרי עדיין מתאושש מהאירוע הטראומטי ומתקשה לחזור לשגרה. "אני לא חושב שהעבודה כמתדלק כזו מסוכנת, זה באמת מקרה חריג ונדיר. לקחתי בחשבון שמשהו כזה יכול לקרות והבוס שלי הנחה אותי שאם קורה דבר כזה אז לתת את הכסף וקודם כל לשמור על החיים שלי. בכל מקרה אני חושב שעדיף שאמצא עבודה במקום אחר".

הצעיר סיפר כי הוא לא מתכוון להגיע לבית המשפט ולהתעמת עם התוקפים שלו. "זה מפחיד אותי, במשטרה הראו לי במי מדובר וכשהיינו בתחנה אבא של אחד מהם התנצל בפני המשפחה שלי, אבל אני מעדיף לא להתעמת עם אף אחד ורק רוצה להתאושש מהחוויה הקשה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון-חמישי, 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12