כ-20 אלף ישראלים חצו בימים האחרונים את הגבול למצרים וינפשו בסיני. אחת מהם היא הדסה בנזירי, שהראיון שהעניקה אתמול לעופר חדד בתוכנית "מהדורה ראשונה" ממסוף טאבה הפך לוויראלי ועורר תגובות רבות ברשת.

"אני שחקנית בנשמה. אני יודעת לדבר מול מצלמה, אני יודעת מה מביא רייטינג", אומרת בניזרי ביום שאחרי, "זה עשה באזז תקשורתי הרבה יותר מוצלח מאשר אם הייתי עומדת עם פרצוף של עוף צלוי ומדברת על כמה חם לי וכמה זמן חיכיתי וכמה ישראלים מעצבנים יש מסביבי. צריך לדעת איך לעשות את זה נכון. ביום יום שלי אני בחורה רצינית, בחורה מן המניין. אני לא מסתובבת עם רמקולים אבל אני תמיד ליצן החצר בזמנים מסויימים. בסך הכללי אין ספק שמול המצלמה הייתי יותר מוחצנת ומוגזמת ממה שאני ביום יום".

מי את באמת?
"אני בת 22, בחורה חרדית, מעצבת אופנה. אני מעצבת בגדים למגזר החרדי ובמקביל גם סטודנטית ללימודי טוענת רבנית, אני מסיימת עוד מעט את הלימודים שלי. אסביר לך בקצרה מה זה טוענת רבנית: זה בעצם כמו עורך דין בבתי דין, רק שאני מייצגת על פי ההלכה".

מאז הראיון אתמול עם עופר חדד הפכת לתופעת רשת. אילו תגובות את מקבלת?
"זה מטורף. הייתי עכשיו בלי קליטה במשך ארבע שעות, ללא אינטרנט, וברגע שהתחברתי קיבלתי הצפה מטורפת. אנשים, תוכניות, פשוט קוראים לי מכל מקום. אנשים קוראים לי אפילו לריאליטי, זה סוג של חלום, משהו הזוי שמתגשם לי".

זו באמת את או שזו דמות מאוד מעניינת שהמצאת?
"יש לי כמה הדסות בפנים ואני פשוט יודעת לשלוף אותן בזמן הנכון ובמקום הנכון. הייתה במה מתאימה, אז פשוט העברתי את מה שרציתי לומר בצורה שאני יודעת שתעניין יותר אנשים. אני מאוד אוהבת לחקות אנשים ולדבר לפעמים בצורה מוגזמת. זה טוב, זה פיקנטי".

מה קורה עכשיו בסיני, את לא מפחדת להיות שם?
"מפחדת אני לא, כמו שאמרתי המצרים פה הם המיעוט. אנחנו הישראלים הרוב פה, כל מצרים מפוצצת ישראלים ברמות שאתה לא מצליח להבין. זה מרגיש כמו איזה אילת או כמו בתאילנד כשאתה מסתובב ושומע עברית בכל פינה. אני אומרת לעצמי, אנחנו צריכים לראות את זה ככיבוש חצי האי סיני, פשוט בצורה שונה. אם אני נשארת לגור פה וכל התיירים ביחד איתי נשארים לגור פה, זהו, סיני שלנו, נגמר".

דיברת עם עופר מאז אותו הראיון?
"אני ועופר כבר הספקנו להתכתב ולהכיר אחד את השנייה קצת יותר לעומק. מבחורה אנונימית הפכתי כבר לבסטיז של עופר חדד".