הלילה (שני) בסביבות השעה 02:00 הוצת על פי החשד רכבו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, שעמד בסמוך לביתו שבעפולה. באותה שעה היו בבית נפתלי עצמו יחד עם ילדיו, כשבת זוגו סימונה הייתה בעבודתה באותה שעה.

"מני היה נשמע קצת לחוץ ואולי זו אני שעדיין קצת בהלם", סיפרה הבוקר סימונה נפתלי בראיון ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. "בגלל שהרכב הוצת לא היה לי איך לחזור הביתה, אני יודעת שהמשטרה הגיעה למקום עם חבלן וזה מאוד לא נעים. הילדים שלנו התעוררו וראו את כל מה שקרה, אין לי מושג בדיק מה הרקע ואני לא יודעת אם היו איומים על מני לאחרונה". כזכור, בסוף השבוע האחרון התעמת נפתלי עם שר התקשורת איוב קרא באולפן "פגוש את העתונות" ונטש את השידור לאחר שהשר כינה אותו "עבריין".

מי שהיה שותפו של נפתלי במשך תקופה לארגון ההפגנות כנגד ממשלתו של בנימין נתניהו הוא הפעיל החברתי אלדד יניב, שהגיב להצתה בחשבון הטוויטר שלו וצייץ: "זה ייגמר ברצח". יניב הסביר הבוקר את תגובתו: "בהפגנה בשבת האחרונה הייתה קטטה המונית בהבימה עם שני בריונים שהגיעו וניסו לחבל בגנרטור, אין משטרה ואנחנו מתמודדים עם זה לבד. אירועים דומים היו גם בהפגנות אחרות, איזה רצף אירועים צריך כדי לעורר על זה דיון? יש פה ציבור שרוצה להגן על ראש הממשלה, להסתער איתו במערכה הזו, ופוגע בכל חושפי השחיתויות והפעילים החברתיים, זה ייגמר ברצח. לא שכחנו מה קרה ב-1995".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12