מותו הטראגי של יוחאי אלקיים ז"ל נגע לליבם של רבים, לאחר שניסה להציל צעירה שטבעה, אך טבע בעצמו ונהרג. מי שהיה יחד איתו בזמן האירוע שהסתיים באסון הוא חברו יניר. לאחר שיוחאי הובא למנוחות, שחזר יניר בראיון ל"חדשות הבוקר" את הרגעים האחרונים של חברו.

"החיבור בינינו נוצר בתקופה האחרונה סביב משחקי מטקות משותפים", סיפר החבר על הקשר בין השניים, שהביא אותם לסיטואציה הטראגית. "גם הפעם נפגשנו כדי לשחק ואז ניגשה אלינו אישה דתיה ואמרה שיש מישהי שטובעת. בלי להסס לרגע מיד זינקנו למים. באותו רגע יוחאי שאל אותי אם אני יודע לשחות, אבל הים היה כל כך סוער שלקחנו בחשבון שספק אם נצא מהמים".

יניר מספר כי בשלב מסוים הבינו השניים כי הם עברו את המקום בו הייתה הטובעת, אבל כבר היו במצוקה. "מצאתי את עצמי בין שני אנשים שטובעים, יוחאי קרא לי ואמר לי תציל אותי, כואבות לי הידיים. צללתי לכיוונו ואז הגיע אופנוע ים למקום. אני כבר הייתי במצוקה, אופנוע הים הוציא אותי לכיוון החוף ואז חזר כדי להביא את יוחאי, אבל משהו שם הסתבך, החילוץ שלו התמהמה וכשמשכנו אותו מהחוף הפנים שלו כבר היו לבנות לגמרי".

"יוחאי היה כולו טוב, אדם אחראי ודמות עם הרבה כוח", סיכם יניר בכאב,. "מה שקרה לו רק ממחיש כמה הים הוא לא משחק. אני מקווה שאנשים יפנימו את המסר שלא להיכנס למים בחופים לא מוכרזים, בשום מצב".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי, 06:15-09:00. קשת, ערוץ 12