טרור האבנים ממשיך להכות בכבישי ישראל ולגבות מחירים. שיר ממן לב, בעלה תום וארבעת ילדיהם, עשו את דרכם לבית הוריה של שיר ביישוב פסגות שבבנימין. מחבל שארב להם בצד הדרך השליך לעברם סלעים, כשסלע אחד פגע ישירות בפניה של שיר והשחית אותם. שיקום הפנים צפוי להימשך תקופה ארוכה.

"אחרי הסיבוב מאריאל, בפנייה לצומת לובן, נזרקה עלינו אבן לא קטנה שפגעה רק בי", שיחזרה שיר הבוקר, "בעלי איבד עשתונות אבל חזר לתפקד מאוד מהר והביא אותנו למקום המבטחים הראשון, היישוב שילה. פינו אותי באמבולנס שדאג שאשאר בהכרה. הם שמעו קריאה לפצועה קל, אבל מאוד נבהלו ממה שראו. זה ממש לא היה קל מבחינתם והם קראו לנט"ן שיטפלו באירוע הזה, שהיה הרבה יותר קשה מבחינתם".

"התחלתי להתעורר איפשהו בין המיון לטיפול נמרץ. אלה היו חוויות לא פשוטות, לא רוצה לתאר את התיאורים הקשים. קלטתי לידי את בעלי, חמותי, גיסי והאחיות שהיו נהדרות ואזכור אותן ברגעים הקשים האלה. כל כך אנושיות".

איך הילדים הגיבו תוך כדי האירוע הזה?
"יהיו לנו עוד הרבה התמודדויות איתם ונצטרך לבחור את הבחירות שלנו. זה חוסר אונים מאוד גדול. המשפחה שלי גרה שם, גדלתי שם, אמנם בחרתי שלא לגור שם כדי פחות להתמודד עם התופת באופן יום-יומי, אבל זה זה בהחלט קשה".

נפצעה בפיגוע אבנים ועברה ניתוח מורכב בפניה (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
"בעלי איבד עשתונות אבל חזר לתפקד מאוד מהר והביא אותנו למקום מבטחים" | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

פגשת את הילדים מאז? הם ראו אותך?
"פינטזתי מאוד להיראות הרבה יותר טוב כעבור עשרה ימים, אבל המצב לא פשוט. זה ייקח הרבה יותר זמן. אתמול שניים מהם באו לראות אותי ואכן התגובה שלהם הייתה של בהלה. מבין כל ההתמודדויות, אני סומכת עליהם ועלינו שזאת תהיה הכי פשוטה. הם יתרגלו לאיך שאני נראית. יותר חשוב לי לאחד את המשפחה מאשר לשמור על הרגישות שלהם, שלא ייראו אותי כמו שאני נראית עכשיו. ייקח לזה הרבה זמן להחלים".

מה ישתנה בחיים שלך בעקבות האירוע הזה?
"כל האדרנלין של הגוף מגוייס להחלמה פיזית בלבד. אני יודעת שאצטרך להתמודד עם החלטות כאלה ואחרות, גם אם לא כרגע אז בעוד כמה חודשים. אני בטוחה שהחיים שלנו לא יחזרו בשום צורה להיות מה שהם היו לפני עשרה ימים".

לדברי הרופאים, הפנים שלך יחזרו להיות כפי שהיו?
"אין הבטחות, הם עשו כל מה שיכלו ויצאו מאוד מרוצים מניתוח ארוך של עשר שעות שכלל מספר צוותים. הפגיעה הייתה ממש לכל אורך ורוחב הפנים. לאט לאט נצטרך להתמודד כל פעם עם עוד תפר שיורידו ועוד צלקת שתגליד".

המחבל נעצר?
"זאת הבשורה שאני הכי מחכה לה, כדי להגיד לילדים שלי בביטחון שתפסו אותם ושהאירוע באמת נגמר. עוד לא קיבלתי את הבשורה הזאת, מקווה לקבל אותה בקרוב. חייב להיות טיפול יותר רציני בנושא הזה. אתמול באה לבקר אותי חברה שנזרקה עליה אבן בדרך לבקר אותי, זה לא מקובל".

תגובת משטרת ישראל: "מיד עם קבלת הדיווח הגיעו למקום כוחות משטרה ונפתחה חקירה שעודנה מתנהלת בימים אלו, במהלכה בוצעו ויבוצעו מגוון פעולות חקירה לאיתור החשודים במעשה על מנת למצות עמם את הדין".