נסיעה שגרתית בכביש המהיר כמעט הסתיימה אתמול (ראשון) באסון כבד. ג'ונתן דרעי בן ה-24 נסע בנתיבי איילון, כשלפתע גליל מתכת ענקי במשקל 15 טון ניתק ממנוף שפעל באתר בנייה סמוך, קרס על רכבו ופצע אותו באורח בינוני. אחרי שטופל בבית החולים, ג'ונתן שיחזר ב"חדשות הבוקר" את שאירע.

"הייתה לי הפסקה בין שיעורים אז נסעתי לדואר", תיאר הסטודנט בשיחה עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר", "אני נוסע בכביש איילון דרום יום-יום, זה לא כביש זר לי. בגלל העבודות שהיו בצד הכביש, השתחרר גליל מהמנוף ופגע בי. לא הייתה לי אפשרות לראות אותו ולנסות להתחמק, זה פשוט בא משמיים, פתאום. זה תפס אותי בהפתעה מוחלטת".

הנס של ג'ונתן דרעי שנפגע מגליל מתכת (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
כמעט הסתיים באסון כבד. רכבו של ג'ונתן דרעי | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

שניות אחרי הפגיעה, ג'ונתן ההמום התקשה להבין מה קורה סביבו: "הרכב נעצר באופן מיידי, פתאומי. הייתי בשוק וסבלתי מכאבים. דיממתי מהידיים וכאב לי הגב. קשה לתאר את אותו רגע, הכל זכוכיות, לא הבנתי מה קורה. ראיתי אנשים שהתחילו לרוץ".

אם היית נוסע טיפה יותר מהר, גליל המתכת היה מתרסק לך על השמשה.
"כשהוציאו אותי מהמכונית וראיתי את השרשראות והמתכות לצד האוטו ואת גודל הגליל, הבנתי איזה מזל גדול היה לי. אם הייתי מטר אחד קדימה, זה היה נופל לי על הראש וכל הסיטואציה הייתה נראית אחרת לגמרי. היום אלך לעשות ברכת הגומל".

ג'ונתן דרעי,  שנפצע כשמטען כבד ממנוף נפל על רכבו (צילום: דוברות איכילוב)
"זה תפס אותי בהפתעה מוחלטת". ג'ונתן דרעי | צילום: דוברות איכילוב

האחראים למחדל הזה התקשרו אלייך?
"האחראים לתאונה עוד לא יצרו קשר לשאול לשלומי. נראה מה התהליכים שצריכים לעשות נגדם".