בזמן שמתנהלים מגעים מתקדמים להסכם הסדרה עם חמאס  ברצועת עזה, הגיעה לאה גולדין, אמו של סגן הדר ז"ל ל"חדשות הבוקר", ודיברה על המאבק להשבתו והפרסומים על שיחת נזיפה שקיבלה לכאורה מאשת ראש הממשלה.

"אני לא יודעת מה הדליפו ממעון ראש הממשלה", התייחסה גולדין לפרסומים על תוכן השיחה, כביכול. "אני לא אמרתי כלום, יש מדליף לאומי וכדאי שידברו על זה. יש פה משהו הרבה יותר גדול מהעניין האישי שלנו".

גולדין נשאלה אם חילופי ההאשמות והמסרים בתקשורת גורמים לנתק בין המשפחה לראש הממשלה והשיבה: "אנחנו לא בנתק עם ראש הממשלה, אני לא עושה ברוגז אם אף אחד ואני מקווה שלא יעשו איתי. בטח לא כשמדובר במי שאמור להחזיר את הדר. הפגישה האחרונה שנקבעה בוטלה, אני לא יודעת מה הסיבה אבל אף אחד לא יכול להתנתק מאיתנו עד שהדר לא יוחזר".

"במקום שהטרוריסטים יסחטו אותנו צריך להפוך את המשוואה ולהפעיל לחץ על החמאס", התייחסה גולדין להמשך המאבק להשבת בנה. "החיילים שבידיהם צריכים להפוך לנטל עבורם, לא לנכס. ראש הממשלה הבטיח שלא יהיה הסכם בלי להחזיר את החיילים אבל הוא עושה ספין. הסבבים מול חמאס לא תלויים במשפחת גולדין, אם הוא לא יודע להחזיר חיילים, שלא ישלח אותם למלחמה. התחושה שלנו היא שהציבור איתנו כי הוא יודע שאנחנו עושים את זה גם בשביל הילדים שלהם. לכל משפחה בכל רגע יש חייל ומה שתופרים לנו עכשיו זה מקרה מייצג".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15. קשת, ערוץ 12