ענבל נחשוני נסעה במהלך חג סוכות לביקור אצל חברותיה בצפון ולא האמינה שככה תסתיים הנסיעה. לטענתה, נהג רכב אחר שנסע במקביל אליה על הכביש תקף אותה, הטיח את ראשה במכונית והכל לאור יום. למזלה התערבו עוברי אורח והצליחו להרחיק את הנהג האלים ולסייע לה. היום (חמישי) הגיעה ענבל הגיעה לאולפן "חדשות הבוקר" ושיחזרה את האירוע החמור.

"הוא נסע בטנדר גדול ונצמד לרכב שלי, מסוג סוזוקי סוויפט, מאחור", סיפרה לניב רסקין והפאנל שלו. "ברגע שיכולתי פיניתי לו את הדרך וכעבור כמה דקות הוא פתאום חתך אותי. בלמתי רגע לפני שהתנגשתי בו בעוצמה. שנינו נעמדנו ברמזור ואני מודה שקיבלתי החלטה לא נכונה ויצאתי מהרכב. צעקתי עליו: "חלאה, אתה נוהג כמו חולה נפש" ונכנסתי חזרה למכונית שלי. ראיתי שהוא יוצא לכיווני, ניסיתי לנעול וכפתור הנעילה המרכזית פשוט נשר פנימה".

אז, לטענתה של ענבל, החל הסיוט שלה. "הוא פתח את הדלת והתחיל לצרוח עליי, אמרתי לו שיעוף מפה ולא ייגע בי אבל הוא פשוט שלף אותי מהרכב, התחיל לטלטל אותי, ניסיתי להשתחרר ואז הוא תפס לי את הראש והטיח אותי לתוך הרכב. למזלי אנשים שעברו שם הגיעו ומשכו אותו ממני".

"אין לי מילים להודות לאנשים שהצילו אותי ואמרו לי לצלם כי הייתי בהלם", היא ציינה על סף דמעות, "אחרת לא היה שום תיעוד ולא היה אפשר לאתר אותו. התקשרתי בוכה למשטרה ונתתי את מספר הרכב. המשטרה היו בסדר גמור, שלחו אליי ניידת, שמעו את הגרסה שלי ולקחו את הפרטים".

ממה שידוע לה, החשוד זומן לחקירה ממנה שוחרר בתנאים מגבילים, האוסרים עליו להתקרב אלייה במשך שלושים יום, אך לא ידוע לה אם רישיונו נשלל או שהוא ממשיך לנהוג בכבישים. "שואלים למה אני עושה את זה. אני אדם מאוד פרטי אבל אני כאן כי האדם הזה סיכן את כל מי שנסע בכביש ופשוט המשיך לנסוע. צריך להגיד די. אנחנו לא יכולים לשתוק יותר על אלימות בכביש. מאז המקרה אני לא יכולה לפתוח את הפה כדי לאכול כמו שצריך, לא יכולה להזיז את הצוואר, יש לי סימנים כחולים על הידיים".

אמש הביאו ב"מהדורה ראשונה" את גרסתו של הנהג החשוד, שמספר סיפור שונה. "שהיא לא תשחק אותה ילדה תמימה, יש לה פה ג'ורה מלוכלך ברמות מטורפות. אני נסעתי אחריה, היא התחילה בכל מיני תנועות במראה, אצבע משולשת וכולי. לא התייחסתי לזה. אז פתאום קלטתי את הפקק ונתתי ברקס מהיר, רק בגלל הפקק ולא משהו אחר. היא יצאה מהאוטו, באה עד עליי והתחילה לצרוח כמו משוגעת. ואז היא הרשתה לעצמה לתת בוקס וסטירות ובעיטות. מה, אני אמור להסתכל עליה ולקבל את המכות? העפתי אותה ממני, זה הכל"

"ברור לי שהוא לא אדם רציונלי ולא ציפיתי שיודה במעשיו", הגיבה ענבל לדברים. "יש לי עדים, המשטרה הייתה איתם בקשר. הלוואי שמישהו צילם סרטון של המקרה, צריכים לראות איזה דברים קורים, מה שהיה בכביש הוא ממש לא סיבה להרביץ לי ככה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון - חמישי, 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12