במהלך החודשיים שחלפו מאז שהחל לבעור במהלך תדלוק שגרתי, האופנוען שחייו ניצלו צפה בסרטון המפחיד שמתעד את האירוע כמה פעמים. מהאירוע שהתרחש בתחנת דלק במהלך חודש אוקטובר האחרון, האופנוען ניצל בנס. בסרטון, שפורסם על ידי עדי מאירי ב"חדשות הבוקר" נראה האופנוען כשהוא ניגש לתדלק את האופנוע שלו וברגע אחד האש תופסת את מעילו והצעיר מתחיל לעלות באש. עוברי אורח שראו את המתרחש נחלצו לעזרתו, גלגלו על הרצפה והזעיקו כוחות חילוץ והצלה. חודשיים מאז, הוא שיחזר בראיון ל"חדשות הבוקר" את הרגעים הדרמטיים. 

"התמלאתי בזיעה קרה כשראיתי את זה", הוא סיפר בראיון ל"חדשות הבוקר" על הרגע שבו צפה בתיעוד בפעם הראשונה. "לראות את זה, זה נורא. גם רואים שהייתי מבוהל שם ובהיסטריה".

על הרגעים שקדמו לאירוע הוא סיפר: "עשיתי את כל הצעדים לפי כללי התחנה, לא לדבר בטלפון, לא לעשן. באתי נטו לתדלק. מעבר לזה אני לא יכול להגיד לך בדיוק ממה זה קרה. אני בעצמי הייתי רוצה לדעת אבל כרגע אין להם תשובה. זה יכול לקרות לכל אחד".

הצעיר, שכרגע סובל מכוויות בחלק מגופו, ניצל בעיקר בזכות ערנותם של עוברי האורח, ביניהם אדם שכיבה אותו בעזרת חולצה שהוריד מעליו. "הכוויות הן בצוואר ובגב התחתון. המעיל שלי נמס פשוט על מגן הגב. אני אגיד לך מה עבר לי בראש באותה שנייה, אמרתי אין מצב שזה קורה לי. היה פה איזהשהו מזל מסוים, נס אפשר להגיד. זה מה שמלחיץ בסיפור הזה. אם לא כמה דברים שקרו באותה שנייה, כמו הביגוד והבחור שקפץ עליי והתושייה שלי - אחרת זה לא היה נגמר ככה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12