לפני מספר שבועות התארחה אירה מגל בחתונה שהתקיימה באולם האירועים "אבניו" שבקריית שדה התעופה. לשולחן בו ישבה הוגש בקבוק סודה ממנו לגמה ומיד, החלה לחוש ברע. זה נגמר באשפוז של שבוע וחצי, לאחר שהתברר כי בבקבוק הייתה חומצה.

ב"חדשות הבוקר" שוחח ניב רסקין עם אירה ובנה ניקו, שסיפרו על היחס מצד אולם האירועים מרגע המקרה. "אחד ממנהלי האירוע זלזל בנו ואמר: 'באתם לעשות פה הצגות, אתם לא מתביישים", שיחזר הבן ניקו, "ראיתי שאמא שלי במצב קריטי והחלטתי לא להמתין לאמבולנס ולפנות אותה אל בית החולים השרון שהוא הקרוב ביותר למקום". אירה עברה אנדוסקופיה שאבחנה קיבים וכוויות, "אף אחד מהאולם לא דיבר איתי, אני מתקשה לתפקד ולאכול, סובלת מסיוטים. מה שעברתי בלילה הזה ישאיר בי צלקת לכל החיים".

אולם אבניו מסר בתגובה: "אנו פועלים מעל 10 שנים בתחום ונותנים שירות לאלפי אירועים ועשרות אלפי אורחים בשנה, לא נתקלנו במקרה כה חריג במהלך כל שנות פעילותינו. אנחנו מצרים על המקרה ומאחלים לאורחת בריאות איתנה והחלמה מהירה. לצערנו, אין בידנו את האפשרות לבדוק את פרטי המקרה, שכן ביצענו מספר פניות לבנה של האורחת לקבלת דגימות מהבקבוק אך לא נענינו. למיטב ידיעתנו, הוגשה תלונה במשרד הבריאות שנבדקה ולא העלתה ממצאים".

עורך הדין קובי קפלנסקי, המייצג את אירה מגל, התייחס לתגובת האולם וציין: "התגובה של האולם היא המשך ישיר להתנהגות שלהם באירוע. הבקבוק הועבר למשטרה ובימים הקרובים צפויים ממצאי מז"פ. זה די ברור שהייתה חומצה בבקבוק, למיטב ידיעתנו יש עוד אורח שלגם מהבקבוק ופונה לבית החולים אסף הרופא".

את הסיפור, הביאה טל אריאל אמיר מ"ישראל היום".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א-ה' ב-06:15, ערוץ 12