ביום חמישי האחרון הלכה לעולמה אביבה רחמני בת ה-79 בפתאומיות. בני משפחתה טוענים כי היא נפטרה לאחר שלחצה על לחצן מצוקה שהותקן בביתה, אבל אף אחד לא הגיע כדי להציל את חייה. הסיפור פורסם לראשונה היום (רביעי) ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין.

"אמא אישה עצמאית לחלוטין, מתנדבת בוועד למען החייל, בריאה ומתפקדת", סיפר הבוקר בנה של אביבה, עופר רחמני. "ביום חמישי היא כנראה חשה ברע אחר הצהריים ולחצה על לחצן המצוקה של "מוקד אנוש". רק שעה אחרי שהיא לחצה על הכפתור יצרו איתי קשר מהמוקד. תוך 3 דקות הגעתי אליה הביתה ומצאתי אותה מוטלת על הריצפה, הפכתי אותה וראיתי עיניים מתות" . 

הבן מוסיף כי ניסה לבצע פעולות החייאה באמו שגופתה עוד הייתה חמה: "במשך רבע שעה ניסינו להציל אותה ואני מעריך שבאתי דקות לפני שהיא נפטרה. מאז אותו רגע בו אמא שלי לחצה מספר פעמים על לחצן המצוקה ועד היום לא הגיע אף אחד ממוקד אנוש לביתה. אני התקשרתי והודעתי להם שהיא נפטרה, ובתגובה קיבלתי צעקות שהסגנון שלי לא מכובד. אמרתי למוקדנית 'הרגת את אמא שלי ואת אומרת לי שהסגנון שלי לא מכובד?!'". 

מ"מוקד אנוש" נמסר בתגובה: "למרות המלצת המוקדנית להזמין אמבולנס ביקשה המנויה להמתין לרופא. המוקדנית הציעה שהרופא יצור איתה קשר טלפוני, נעשו מספר ניסיונות להתקשר אליה ולאחר שאלה כשלו התקשרנו לבנה של המנויה לעדכנו במצב, והוא הודיע שיגיע לביתה. אנו משתתפים בצער המשפחה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12