במהלך טיסה ממילאנו לישראל, הבחינו הנוסעים כי שרה בן דיין סובלת מחום ומשיעולים ולא חשה בטוב. הנוסעים נבהלו מהאפשרות שדיין נדבקה בקורונה והזעיקו צוות רפואי למטוס, שניגש לבדוק את בן דיין. בתיעוד שפורסם אתמול (רביעי) נראית בהלה גדולה בתוך המטוס.

"אנשים נלחצו ונכנסו לפאניקה, הייתי כל הטיסה עם מסכה על הפנים", סיפר מתן חיון שתיעד את הבהלה במטוס, "האנשים שישבו מסביבה עברו קדימה ולא הסכימו לשבת לידה. הדיילים לא עשו בעיות וכיבדו את מי שלא רצה לשבת בסביבתה. הנוסעים ביקשו שיגיע צוות רפואי למטוס כדי שיוכל לבדוק אותה, סוג של מלשינון. בסופו של דבר אנשים דואגים לבריאות שלהם ורוצים לדעת שהם חוזרים בריאים ושלמים, וחלילה לא נדבקו במשהו".

"היינו קצת בלחץ, אבל ניסינו להתמודד עם המצב בשפיות האפשרית. זה היה קשה כי הבנו שהנוסעת החולה היא ישראלית", המשיך חיון, "הצוות הרפואי הגיע והיה עיכוב של למעלה משעה בגלל כל הבידוק הרפואי שעשו לה".

בן דיין סיפרה ב"חדשות הבוקר" כי לא נפגעה מתגובת הנוסעים: "לא נעלבתי, אני מבינה אותם", אמרה, "כולם בלחץ ובפאניקה מאוד גדולה. היום אני מרגישה נהדר, עשו לי משטח גרון אבל עדיין לא קיבלתי את התשובה. כשאקבל אותה אדע מה קורה, צריכה לדעת איפה אני עומדת ולחזור לעבודה".

"אני לא חוששת שנדבקתי בקורונה, מה שצריך להיות יהיה ואתמודד עם זה", המשיכה בן דיין, "ככה זה בחיים, רק שלא יעבור ממני הלאה. צריך לנשום והכל יסתדר. אני מבינה שזה מתפשט בכל העולם, הכלכלה באמת נפגעת מכל העניין אבל צריך לדעת לקחת את הכל בפרופורציות הנכונות. אני עובדת עם נכי צה"ל, עם עמית המלך בן ה-24 ואני מתגעגעת אליו מאוד, אני רוצה לחזור לעבודה אבל לא אעשה זאת עד שאקבל אישור".