המשטרה ממשיכה בנסיונותיה לאתר את המעורבים בתקיפתם של שלושת הצעירים הערבים משפרעם בסוף השבוע האחרון בחוף קרית חיים. הכתבת לענייני משטרה, עדי מאירי, הביאה ב"חדשות הבוקר" עדויות בלעדיות מחדר החקירות בפרשה.

"החקירה במבוי סתום", עדכנה מאירי, "מה שמסתמן הוא שמדובר לכל היותר בשלושה-ארבעה תוקפים מקסימום, בניגוד לגרסתם של המותקפים, שטענו כי עשרה אנשים היכו אותם. השניים שנחקרו בחשד למעורבות באירוע סירבו לקחת עורך דין, מה שיכול ללמד כמה הם בטוחים בגרסתם. הם מסרו שבזמן המקרה שאירע סמוך לארבע בבוקר הם ישנו במיטתם, אמרו שאין רכב בבעלותם ולא היו להם כל סכסוכים עם בני מיעוטים. בתום חקירה קצרה שוחררו, והמשטרה נותרה ללא עצורים בפרשה".

יאיר אללוף, שהגיע למקום במהלך התקיפה, הבריח את התקופים ואזעקים את המשטרה ומד"א, סיפר ב"חדשות הבוקר": "שמעתי שתי גרסאות, אחת שהם התחילו עם איזו בחורה והחבר שלה התחיל לתקוף אותם והגרסה השנייה היא שהם ישבו שם וסתם תקפו אותם ללא סיבה. כשהגעתי בדיוק רכב נמלט מהמקום אז יכול להיות שהיה בלבול והחבורה הזו אולי חטפה מכות בשביל חבר'ה אחרים שהסתבכו ונמלטו". אללוף נפגש אמש עם האנשים להם סייע לאחר שביקשו להודות לו, ואף סיפר שהוזמן להגיע הערב לביתם בשפרעם.

"לפי כל העדויות הקטטה התפתחה בעקבות ניסיון של אחד מהמותקפים להתחיל עם אחת הבחורות שהיו במקום", סיכמה עדי מאירי, "כנראה שהגזענות היא לא הסיפור וכעת מחפשת המשטרה אדם שלישי שהיה מעורב על פי החשד".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי 06:15-09:00 בקשת, ערוץ 12