זכייתו של הג'ודוקא הישראלי שגיא מוקי במדלית הזהב בתחרות הגרנד פרי באבו דאבי, הביאה להשמעה היסטורית של "התקווה" מעל הפודיום במדינה. בשיחה עם "חדשות הבוקר" מבית המלון סיפר מוקי על התחושות ביום שאחרי. "התרגשות עצומה, אני רואה מה זה עושה לכולם בארץ", סיפר מוקי, ששוחח בשידור גם עם אמו, אורית, לראשונה מאז ההישג. "אמא, אני אוהב אותך ואת כל המדינה שלנו", אמר לה המדליסט הישראלי. "ההורים תומכים בי מגיל קטן, הצלחתי למנף את כל הכאב שהיה לי באולימפיאדת ריו, כל פעם שקשה אני נזכר בזה ומנצח את הכאב שהיה שם".

אמו של שגיא, אורית מוקי, הסבירה איך קרה שלא שוחחה איתו עד כה: "אני נותנת לו ספייס ולא מציקה בזמן תחרויות, כשהוא זוכה אני לא קופצת ומשתוללת אבל שמחה מאוד בלב. מגיל 4 אני ואבא שלו מלווים אותו בחלום הזה ואני שמחה כל כך שהוא מגשים אותו". האמא נשאלה אם לא חששה שבנה נמצא במדינה עמה אין לישראל הסכם שלום ולראשונה עם דגלי המדינה, ואמרה: "זו לא פעם ראשונה שהוא באבו דאבי, הפעם כשיש דגל זה יותר מדאיג אבל שגיא הרגיע אותי והסביר שיש שם יותר מאבטחים מספורטאים". הספורטאי עצמו סיפר: "אנחנו תחת אבטחה כבדה ונשמעים להוראות. אין הרגשה של עוינות, קיבלו אותנו יפה כאן".

בראיון לקחה חלק גם חברת פאנל התוכנית, מעיין אדם, שהתייחסה לכך שהשרה מירי רגב פרצה בבכי עם השמעת ההמנון. "איך אפשר לחשוב שזה ציני? זו מבוכה לאישה במעמדה לפרוץ בבכי ואם היא הייתה יכולה לעצור את הדמעות היא הייתה עוצרת", התייחסה אדם, שהייתה בעבר הדוברת של השרה, לביקורת על הופעתה. "היא רגישה, כפרה עליה. היא שיחררה שם קיטור, כל הדרך לשם הייתה מרגשת עבורה. אם לא היו משמיעים המנון אז כולם היו אומרים איפה שרת התרבות, אבל כשטוב אז לא יודעים לברך".

"חדשות הבוקר": ראשון-חמישי, 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12