48 שעות אחרי הטבח הנורא במסיבת הטבע ברעים שבמהלכו נרצחו 260 ישראלים ונפצעו מאות, רשימת הנעדרים עוד ארוכה. בן אורי היה במסיבה, יצר קשר עם אמו ריטה, תיעד את עצמו מסתתר בצינור ביוב - ומאז נעלמו עקבותיו.

ריטה סיפרה הבוקר: "ב-07:20 כתבתי לו: בן, מה קורה? הוא כתב: 'אמא, אנחנו יוצאים. יש פקק'. ב-07:27 הטלפון נותק. הבן שלי עבר את צוק איתן, הוא הלום קרב ועשה דרך כדי לשקם את עצמו. אמרו לי שהוא גילה תושייה, עזב את הרכב והסתיר את עצמו ואת החבר שלו. בן לא משאיר פצועים בדרך. הוא תיעד את עצמו בסרט. בן נאבק על החיים שלו".

הטלפון סגור מאז?
"הטלפון מנותק. התקשרנו לפיקוד העורף ולבתי החולים, שעות של המתנה. מעבירים אותנו מטלפון לטלפון, מבטיחים שיחזרו ולא חוזרים. במקום לטרטר אותנו ממקום למקום, תנו לנו מענה. שמישהו ייטפל במשפחות, שיכוונו אותנו. בן תיעד את עצמו כדי שאולי הוא יימצא, שמישהו יציל אותו. כשהעברתי את הסרט אמרו לי שהמקום כבר פונה, אבל אולי הוא עוד שם. למה לא לשלוח ולבדוק האם הבן שלי עוד שם?".

איך המכשיר הגיע אלייך?
"מישהו צדיק מצא את הטלפון, הטעין אותו ויצר איתנו קשר, כדי שאראה את החוסן של הבן שלי. אלה ילדים שעשו צבא, תרמו למען המדינה באהבה רבה ויצאו הלומי קרב. אני מבקשת, תעזרו לנו. שיקימו חמ"ל. איפה פיקוד העורף? אתם צריכים לטפל במשפחות החטופים. כשמתקשרים למוקד יש שעות של המתנה, כשבינתיים בן יושב בתוך צינור ונגמר".

בסרטון בן מנסה להרגיע את עצמו תוך כדי התופת.
"תראו את החוסן והתושייה, הוא ישב ועשה מדיטציה ויוגה, ניסה להרגיע את עצמו. למה אתם לא מרגיעים אותנו? למה אתם לא נותנים לנו מענה? הבכי שלי לא חשוב, התחנונים שלי חשובים. רוצה שייראו איך בן נאבק על החיים שלו בשביל לצאת. מה הבן שלי עשה? הלך למסיבת טבע בעוטף עזה, כדי לעשות חוויה מתקנת? אני מתחננת, תתנו לנו תשובות".