בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת בשבת האחרונה, תועדה תושבת שדרות כשהיא סובלת מהתקף חרדה. זה קרה בזמן אחד ממטחי הרקטות לעבר העיר ובזמן שנשמעה אזעקת צבע אדום. נפגעת החרדה שתועדה בסרטון היא הודיה ומי שעוד צולם בו הוא בעלה עמיחי, שניסה להרגיע אותה באותם הרגעים. למרות שחשף רגע אישי של בני המשפחה, הסרטון נתן פנים לדיווחים שהפכו לשגרה על "מספר נפגעי חרדה" לאחר מטח רקטות לשדרות. 

בראיון ל"חדשות הבוקר", סיפרו השניים על הרגעים הקשים שלהם שנחשפו מול מדינה שלמה. "היה לי קשה מאוד לראות את זה, אני עדיין לא מעכלת את מה שקרה", סיפרה הודיה, שנראית בסרטון כשהיא זועקת שלא יכולה לנשום. " זה תיעוד של רגעים מאוד קשים שעברתי עם עצמי. זה לא משהו נשלט, הרגשתי שאני בין חיים למוות ולא נוכחת בסיטואציה. לא ידעתי בדיוק איפה הילדים וזה הכניס אותי לחרדה עוד יותר גדולה".

עמיחי, בעלה של הודיה, סיפר כי היה לו קשה עם חשיפת רגע משפחתי פרטי בציבור הרחב. "כשראיתי את הסרטון הזדעזעתי, לא שמנו לב שמצלמים אותנו. אני חושב שהיו צריכים להתייעץ איתנו לפני שפרסמו את זה". הודיה הוסיפה: "אנחנו עדיין בתוך הסרטון ועוד לא התאוששנו. אני מקווה שאם זה כבר פורסם אז שאנשים יבינו מה קורה פה". השניים הבהירו שלמרות המחיר שהם משלמים, אין להם כל כוונה לעזוב את שדרות והביעו תקווה לעתיד טוב יותר לילדיהם, בלי מתקפות טרור ואזעקות.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12