בסרטון פורים של mako שפורסם אתמול נטע ברזילי, שהפכה מאז זכייתה באירוויזיון לסמל של העצמה נשית עבור ילדות רבות, הפתיעה באולפן שלנו את ליה אסטיס, מיקה לוי וליבי זקין. הן חשבו שהוזמנו לראיון רגיל ולא ידעו שמאחורי הקלעים נטע צופה בהן בדמעות מספרות על החוויות הלא פשוטות שעברו בבית הספר. הבוקר סיפרו מיקה, ליה וליבי ב"חדשות הבוקר" על התגובות שקיבלו מאז פרסום הסרטון, שהפך לויראלי וצבר מעל חצי מיליון צפיות: "בחיים הוואטסאפ שלי לא היה כזה מפוצץ, כל בית הספר שולח לי הודעות", גילתה ליבי.

ליבי גם סיפרה על השינוי שעברה בבית הספר בזכות נטע. "הילדים כל הזמן נטפלו אלי. הם הרביצו לי, קיללו אותי ואמרו לי: 'את מכוערת, את שמנה, לכי תתאבדי'. אני מרגישה שבזכות נטע הפסיקו להציק לי". ליה שיתפה את רסקין גם בסיפור שלה: "לא מקבלים אותי כמו שאני, לא מקבלים את זה שאני שונה ושאני טיפה יותר מלאה. היו פעמים שירדו עלי ועל המשפחה שלי. היה לי קשה להתבטא, הייתי שותקת מרוב פחד. נטע השפיעה עלי ונתנה לי הרבה כוח ועוצמה". מיקה, שסבלה גם היא מהצקות בבית הספר, הסבירה מה למדה מנטע: "למרות שירדו על נטע בבית הספר, היא עדיין המשיכה ללכת בדרך שלה והקשיבה לעצמה".

גם הפעם לבנות לא היה מושג שנטע עומדת להפתיע אותן. נטע עלתה על הקו בשידור חי ובירכה אותן: "פורים שמח, איזה יפות אתן. אני לא מפסיקה להתרגש מהכוחות המיוחדים האלה שאתן שופכות החוצה, אני פשוט המומה ובצמרמורות". נטע ניסתה להסביר איך הפכה לסמל של כוח והשראה: "אני פשוט עובדת נורא נורא קשה כדי להיות מאושרת, כדי להיות אני. הכל מטריקס, הכל משחק אחד גדול ואתן צריכות לעשות את מה שאתן רוצות. הגלגל הוא עגול, הקארמה היא עגולה ועדיף להיות טובים עכשיו מאשר להיות טובים בדיעבד".

נטע הודתה שלא דמיינה שתשפיע בצורה כזו על כל כך הרבה אנשים. "זה מדהים. ב"הכוכב הבא", אמרתי לעצמי: טוב, מרגי זה הדבר הכי מדהים בעולם, יש לו את כל החבילה, ואז כשזכיתי אמרתי לעצמי: אוקיי, טוב, אין סיכוי שאני אזכה באירוויזיון, אני אשיר בקוריאנית ואעשה גנגם סטייל, ואז כשזכיתי גם באירוויזיון אמרתי לעצמי: אוקיי, קורה פה משהו שהוא הרבה יותר גדול ממני, אני יכולה לעשות משהו מדהים להמון אנשים. אני יכולה להיות הבן אדם שאני הייתי צריכה כשהייתי בת 13".

נטע סיפרה איך הרגישה כשצעדה בבגד ים על המסלול בשבוע האופנה: "נטע אלחמיסטר התקשרה אלי 48 שעות לפני, היא התלהבה נורא ורצתה לעשות שינוי. כל מה שראיתי בעיניים זה: אני אעמוד ליד נטע אלחמיסטר ונועה בני ואראה שאפשר להיראות לא פחות טוב מהן". ליבי הוסיפה: "נתנו לה את ההזדמנות להראות שלא רק רזות כמו מקל יכולות ללבוש בגד ים" וליה סיכמה: "זה מחמם את הלב שיש עוד מישהי שהיא כמוך ונותנת לך את ההרגשה שגם את יכולה ללבוש בגדים ולא לפחד מאף אחד".