לאחר שסיים להצביע יחד עם אשתו בקלפי שבבית הספר "נעמי שמר" בעיר, התראיין ראש עיריית תל אביב - יפו רון חולדאי למשדר המיוחד של "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין בערוץ 12. חולדאי התייחס לסגנו שהפך ליריבו הפוליטי, אסף זמיר: "הוא עשה שלטים ואני הייתי בלב של האנשים. במילה אחת - אכזבה ערכית, זה מה שאני מרגיש כלפיו". על הקולות הקוראים להחליפו אחרי כ-20 שנה בתפקיד אמר: "הגיל לא משפיע, אהיה ראש העיר הבא. אני רגוע ושליו, מישהו אחר עצבני" ראש העיר המכהן הביע ביטחון בניצחונו וציין כי יגיע ללשכתו מחר ליום עבודה רגיל. 

דבריו האחרונים של חולדאי כוונו אל אסף זמיר, שמתמודד מול ראש בראש. זמיר דיבר גם הוא במשדר של "חדשות הבוקר" ואמר: "היה קשה לומר לחולדאי שאתמודד נגדו, לא רציתי להגיע לזה אבל אני חושב שאף אדם לא צריך לכהן במדינת ישראל 25 שנים בתפקיד כל כך משמעותי. חשבתי שלא נכון שיתמודד לקדנציה חמישית אבל משהחליט כך לא הייתה לי ברירה". זמיר התייחס לסיכוייו להיבחר ואמר: "יש סחף ברחובות, כל מי שחי בעיר יודע שזה צמוד, אני מאמין שנעשה היסטוריה. חולדאי בלחץ אבל אם אבחר, הטלפון הראשון יהיה אליו. הוא היה ראש עיר מוצלח". על אסף הראל שמתמודד גם הוא ונחשב כמי שעשוי לפגוע בסיכוייו להיבחר אמר: "הרבה אנשים ניסו לשכנע אותו להסיר את מועמדותו ולחבור אלינו". לסיום נשאל זמיר על האפשרות שאשתו מיה ורטהיימר תוסיף לעצמה את תואר אשת ראש העיר ואמר: "מיה היא הדבר הכי כיפי שקרה בגוש דן". 

המועמד השלישי אסף הראל דיבר גם הוא במשדר והתייחס לסיבה שהחליט לא לחבור לזמיר: "אסף זמיר שותף לחולדאיזם, הוא 'מיני רון'. צריך להחליף את השיטה וזמיר חלק מהשיטה. הוא לא ניהל טוב את מערכת החינוך בעיר". על כך שאין לו ניסיון בתחום הפוליטי השיב: "לא הכל זה טייטלים, יש לי חזון הרבה יותר רלוונטי משל המועמדים האחרים". מה מתכוון הראל לעשות ביום שאחרי הבחירות, בהנחה שלא יבחר? "אני מאמין שאבחר ואם לא, אז לא אהיה סגן ראש עיר חותמת גומי כמו אסף זמיר. אם יתנו לי את תיק הבניה לעצור את התוכנית בכיכר אתרים אקח ואם לא אעשה אופוזיציה מטורפת". 

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. משדר מיוחד עד 10:30 בקשת, ערוץ 12