ימים קשים עוברים על אמו של תלמיד כיתה ז' מנתניה, שהוכה על ידי עשרות תלמידים אחרים מבית הספר ואושפז בבית חולים עם חבלות קשות. לאחר פרסום המקרה אמש (ב') ב"חדשות" הגיעה הבוקר האמא לראיון מיוחד עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר", וסיפרה בהרחבה על ההשלכות של המקרה הקשה.

הרקע למקרה לטענת האם ובנה הוא העובדה שלילד יש מבטא, דבר שגרם לתלמידים האחרים להקניט אותו והוביל לכל האירוע. "אני מבינה שלפעמים יש מכות בין הילדים", ציינה האם, " אבל למה לתקוף אותו באלימות כזו ולהזמין עוד ילדים להצטרף? היה שם מורה והוא לא התערב. הילדים סיפרו לי שכשתלמידים הולכים מכות אותו מורה מצלם במקום להפריד. עשו לבן שלי לינץ', זה לא בסדר. אם הוא היה מתערב כל זה לא היה קורה". 

למרות הדברים הללו, האם מסבירה כי אין לה טענות למערכת הבית ספרית, אלא רק לאותו מורה. "המחנכת היא שהתערבה והזעיקה אותי. בהתחלה הבן שלי ביקש ממנה לא לספר לי. גם בית הספר צריך עזרה כדי להתמודד עם האלימות הזו. הבן שלי פוחד לחזור לבית הספר, הוא מסתכל אחורה בפחד ועכשיו הוא העביר את הפחד גם אליי. למרות הכל, אני לא שומרת טינה לילדים. רק קשה לי שאף הורה לא התקשר לדרוש בשלומו. לבן שלי כבר נגרם נזק, אבל אני מקווה שהוא יהיה האחרון שנפגע ככה".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה:

"אנו רואים בחומרה רבה את האירוע, מדובר בחצייה של קווים אדומים. הנושא מצוי בחקירת משטרה ועם תומה נמצה את כל הכלים העומדים לרשותנו כדי לטפל בתלמידים הפוגעים. לצד זה בית הספר יעניק מעטפת טיפולית לתלמיד הנפגע כדי להחזיר לו את תחושת המוגנות והשייכות לבית הספר". 

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה' ב-06:15, ערוץ 12