אחרי המתקפה של עו"ד ירום הלוי, סנגורו של רומן זדורוב, על אולה קרבצ'נקו באולפן "חדשות הבוקר", מגיעה התגובה של קרבצ'נקו - שלא מוכנה יותר לשתוק על ההאשמות החוזרות ונשנות כי היא זו שרצחה את תאיר ראדה.

עו"ד הלוי טען כי "אולה היא רוצחת סדרתית מניפולטיבית וסדיסטית" והציג הוכחות ממוסמכות לכאורה כי היא שביצעה את הרצח - מסמך שכתבה הפסיכיאטרית שטיפלה בה שטוענת כי קרבצ'נקו התוודתה בפני חברתה הטובה כי היא זו שרצחה את תאיר. כשעומת עם העובדה כי בן זוגה לשעבר של קרבצ'נקו, א"ח, התעלל בה ואנס אותה אמר הלוי: "גם אם אנס אותה מאה פעם, זה לא קשור. היא התוודתה בפניו ברצח".

"מר הלוי ישב באולפן ואמר שגם אם יאנסו אותי מאה פעם, זה לא משנה. זה דבר מזעזע להגיד עליי, קורבן לאלימות מינית מתמשכת", הגיבה קרבצ'נקו בשיחה עם נסלי ברדה, "הלוי מזלזל, לא ייתכן שידבר במילים פוגעות כאלה ויקרא לי רוצחת בלי שום הוכחה, בלי כלום, וישקר בשידור לאנשים. יש לו שקרים בפה, הוא לא דובר אמת".

"אני רגועה. אני לא עומדת למשפט, אין שום דבר שמצביע עליי, אין לי מה להסתיר", טענה קרבצ'נקו, "אני כן חוששת שינסו בכל זאת לגרור אותי לתוך הקלחת הזאת. הדבר הזה לא נפסק, זה נורא, זאת הרגשה סוריאליסטית. לא מבינה את ההיגיון בלהמשיך לערב אותי בדבר הזה. אלה אנשים שנלחמים על חפות של בן אדם ואומרים שתפרו לו תיק - אבל עושים לי את אותו הדבר".

עו"ד ירום הלוי על המשפט החוזר לרומן זדורוב (צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12)
עו"ד ירום הלוי | צילום: מתוך "חדשות הבוקר" , קשת12

איך החיים שלך היום, בצד ההאשמות האלה?
"לפני האשפוז הייתי בן אדם נורא מופנם, במקום מאוד שקוף ומפחיד, במערכת יחסים נורא קשה. אני קצת לא מזהה את עצמי עכשיו. קודם אנשים זיהו אותי ברחוב כמישהי מפחידה, מישהי שהם רצו להוקיע, לירוק עליה ולקלל אותה. עכשיו מסתכלים עליי עם הערכה וחיזוק. זה מוזר לי, כי לא ביקשתי את זה".

איפה את עשית טעות שאיפשרה לבעלי האינטרסים האלה לנסות להלביש עלייך את הסיפור הזה?
"עשיתי טעות, ואני יכולה להצביע עליה, בזמן שהייתי מאושפזת. יצרה איתי קשר אישה שנכנסה לעבוד בבית החולים, שמסתבר שהיא הייתה מתוך כת זדורוב. לא ידעתי את זה כמובן ושיתפתי איתה פעולה. עניתי לשאלות שלה, הייתי איתה בקשר ארוך. לא ידעתי עד כמה היא חותרת למטרה מאוד מסויימת. היא ניסתה לשאול אותי שוב ושוב על רצח המנוחה, שכמובן שאין לי שום קשר אליו".

פרקליטה של קרבצ'נקו, עורך הדין דניאל חקלאי, הוסיף: "א"ח היה בן זוג שהתעלל באולה, אנס אותה, פגע בה מינית, התעלל בה פיזית ושבר לה את הלסת - והודה בכל אלה במשטרה. א"ח ואנשים נוספים ניצלו את העובדה שמדובר במתמודדת נפש אמיצה שמתמודדת עם סכיזופרניה פרנואידית. אין לה קשר, לא היה לה קשר ולא יהיה לה קשר לרצח הנורא. אולה היא אדם חופשי, התיק הזה כנגדה ייסגר ואנחנו דורשים שא"ח יועמד לדין בגין מכלול העבירות שהוא ביצע".

אולה קרבצ'נקו (צילום: חדשות 12)
אולה קרבצ'נקו | צילום: חדשות 12
עורך דין ירום לוי מוסר בתגובה שהוא עומד מאחורי דבריו וממשיך לטעון כי אולה היא הרוצחת. לטענתו, היא זו שמשקרת ומתעלמת מן הראיות.