הפלסטינים מדווחים הבוקר (שני) כי כוחות צה"ל החלו בהריסת ביתו של אשרף נעאולה, המחבל שרצח את זיו חג'בי וקים לבנגרונד-יחזקאל ז"ל בפיגוע באזור התעשייה ברקן. בני משפחתו של זיו חג'בי לא קיבלו על כך עדכון רשמי ממערכת הביטחון ובשיחה עם "חדשות הבוקר" סיפרו לניב רסקין על תחושותיהם והתוכניות להמשך המאבק אותו הם מנהלים.

"המחבל הרס את כל הבית שלנו וצריכים להרוס את כל הבית שלו", התייחס טל חג'בי לכך שהבית אמור להיהרס חלקית, בנימוק שאחד האחים המתגורר בו לא קשור לרצח. "התחננו לבג"ץ שיסתכלו על הראיות, יש כתבי אישום נגד כל המשפחה אז למה לא הורסים הכל? מה, האח שלא היה מעורב כביכול סתם את האוזניים כל היום?".

"כל משפחת המחבל ידעה, תמכה והעלימה ראיות", הוסיף טל חג'בי. "אין להם זכות קיום במדינה, מי שמסייע לפשע הוא פושע בעצמו. תעיפו את המשפחות מפה, תהרסו להם את הבית וקחו להם את הכספים. הם צריכים לפחד לצאת לפיגועים ולדעת שהם הורסים את כל החיים שלהם. אותנו חוק גירוש המשפחות כבר לא יציל אבל אם הוא יציל משפחה אחת, הצלחנו ליצור את חבילת ההרתעה שעליה אנחנו מדברים".

בהמשך עלתה לשידור גם איריס חג'בי וסיפרה כי תיפגש בהמשך היום עם ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו. "הסבירו לנו שבבית גר אח שאין לו זיקה לרצח. אלה שטויות, זה בן משפחה ולא דייר בשכירות, לכן יש לו זיקה ועוד איך. חיסול המחבל ניחם אותי יותר מהריסת הבית, אני מתפללת שהמבנה כולו יפול ושמשפחתו תוגלה או לפחות תישאר בכלא לכל החיים".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12