מאות צעירים נדבקו בנגיף הקורונה בעת האחרונה, אחת מהם היא כוכבת הטיקטוק והיוטיוב לורן מורוזוב בת ה-15. לורן, תלמידת כיתה י', נאלצת להתמודד בימים אלה לא רק עם המחלה אלא גם עם עלבונות ושיימינג שהיא סופגת מחבריה לבית הספר שכועסים על כך שנאלצו להיכנס לבידוד בביתם למשך 14 יום.

אחרי שקיבלה תגובות מעליבות בוואטסאפ וברשתות החברתיות פרסמה לורן סרטון שבמהלכו פרצה בבכי: "אני כרגע בבית ואם אני מחלימה מזה אז אני הכי פחות מסוכנת, אבל הם חושבים שזה הפוך. כתבו בקבוצות שיש חולה קורונה והתלמידים בבית הספר וההורים שלהם רוצים לדעת מי זה. הם אומרים שזה לא בסדר שלא מספרים. אנשים חושבים שעשיתי את זה בכוונה, שבאתי לבית הספר והדבקתי את כולם, וזה לא נכון".

ב"חדשות הבוקר" הודתה לורן שהיא מתקשה להתמודד עם השיימינג וההאשמות שמוטחות בה: "קשה לעכל את התגובות של האנשים. כתבו לי כל מיני קללות ואמרו שזה לא בסדר שהכנסתי אנשים לבידוד של 14 יום, איימו שיעשו עלי חרם. החברים לשכבה היו צריכים לתמוך בי ולהיות לצידי, למזלי המשפחה שלי הייתה איתי ותמכה בי כשכתבו לי את הדברים האלה. החלטתי לדבר על זה ולהפיץ סרטון, לא השאירו לי ברירה אחרת".

התלבטת אם להיחשף? זה צעד אמיץ.
"מאוד התלבטתי בהתחלה, אבל עכשיו אני מאוד שלמה עם ההחלטה. אחרי הסרטון הגיעו תגובות מאוד טובות ומחממות את הלב, אני רוצה להגיד תודה לאנשים שפה לצידי ולא רק למי שנגדי. יש ילדים שעוברים את זה ואצלם זה נגמר אחרת, זה משפיע עליהם. חבל מאוד שאנשים מקבלים ככה את החולים שלא אשמים בשום דבר".

איך את מרגישה פיזית?
"אתמול לא הרגשתי טוב, היום אני יותר בסדר. יש לי כאבי ראש, כאבי גרון והתחיל לי גם שיעול. ככל הנראה נדבקתי מאבא אבל יכול להיות שאני הבאתי את המחלה הביתה והדבקתי אותו ושעליו זה השפיע לפני".