ג'ורג' קסיס, נוסע עיוור, נפצע בשבוע שעבר כשמעד אל מסילת הרכבת בתחנת לוד. בזמן ששכב חסר אונים על הפסים וחשש לחייו, אמיר ריבלין, שהמתין על הרציף לרכבת, היה שם כדי לסייע לו. בראיון ל"חדשות הבוקר" שיחזר אמיר את הרגעים הדרמטיים ואת ההחלטה לסכן את חייו כדי להציל אדם אחר.

"שמעתי צעקות והבנתי שמשהו קורה", נזכר אמיר איך החל האירוע. "מצאתי את עצמי בסיטואציה לא רגילה, אנשים עמדו על הרציף והסתכלו בבהלה על הפסים. ראיתי את ג'ו'רג' שוכב שם וזועק 'הצילו, הרגל'. אנשים עמדו וקפאו, לקפוץ למסילת רכבת זה מנוגד לכל אינסטינקט טבעי. שאלתי אם אפשר לקפוץ לעזור ואחת מעובדות הרכבת אמרה להפסיק את תנועת הרכבות. ברגע ששמעתי את זה זינקתי וניסיתי לעזור לו".

"הוא היה מבוהל, הדבר הראשון שעבר לי בראש זה לעצור את הדימום עד שתגיע עזרה" סיפר אמיר מה עבר בראשו באותו הרגע. "עשיתי לו חוסם עורקים בלי איזשהו ידע מקדים. הורדתי את החולצה שלי וקשרתי אותה סביב הרגל שלו, עד שהגיעה עזרה ראשונה ותחבושות".

לאחר המעשה של אמיר הצטרפו נוסעים נוספים והגישו עזרה לפצוע. "מיד אחרי שקפצתי הצטרפו חיילת ואזרח שהחזיקו את הפצוע וניסו להרגיע אותו. לא רצינו להזיז אותו יותר מדי מחשש לפציעות נוספות. אמרנו לו: ג'ורג' אתה בסדר, אתה בחיים. מאז לא יצא לי לדבר איתו, ניסיתי ליצור איתו קשר אחרי הכתבה ששודרה במהדורת "החדשות" כדי להתעניין בשלומו.

מרכבת ישראל נמסר בתגובה לתקרית:

"רכבת ישראל לוקחת אחריות לאירוע, מתייחסת אליו בתשומת לב רבה, ורואה חשיבות גדולה בבדיקתו לעומק. עם השלמת עבודתה של ועדת הבדיקה נסיק את המסקנות הנדרשות וניישם את הלקחים הדרושים. כולנו תקווה להחלמתו המהירה של הנוסע".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12