תאונה חריגה בתחנה המרכזית בנתניה שלשום: נהג אוטובוס איבד שליטה, התנגש ברציף וניפץ קיר זכוכית גדול. פיליפ קוצ'וק, שעובד בתחנה כמאבטח, עמד בסמוך לקיר, נפצע בכל חלקי גופו ופונה לבית החולים.

"זו הייתה עוד משמרת רגילה, הכל טוב ויפה", תיאר קוצ'וק ב"חדשות הבוקר", "הייתי עם הפנים ליציאה מהתחנה, הסתכלתי מי יוצא ומי נכנס, עד שהייתה לי הרגשה שיש משהו מוזר בצד השמאלי שלי. זה הפתיע אותי. הסתכלתי לצד שמאל וראיתי שני אורות בוהקים. תוך שנייה האוטובוס נכנס לתוך התחנה ורסיסים עפו".

"מתוך רפלקס ניסיתי לקפוץ ולהתרחק מהמקום, אבל לא בדיוק יצא לי. האוטובוס נכנס לי בצד השמאלי של הגוף. אני סובל מרסיסים ברחבי הגוף: בידיים, בפנים, בראש, שני חתכים עמוקים ברגל ימין וברגל שמאל. זה בטיפול כרגע".

אוטובוס התנגש בקיר זכוכית בתחנה המרכזית בנתניה (צילום: דוברות מד"א, דוברות המשטרה)
"תוך שנייה האוטובוס נכנס לתוך התחנה ורסיסים עפו" | צילום: דוברות מד"א, דוברות המשטרה

מזל שמתוך אינסטינקט ברחת, אחרת זה היה עלול להיגמר אחרת.
"טוב שקפצתי מהמקום. אם הייתי נשאר באותה צורה, לא הייתי יוצא איך שאני כרגע. כשהמקרה התרחש הייתי אבוד. ניסיתי להבין מה קרה בדיוק, הרגשתי שמשהו לא בסדר, הסתכלתי למטה וראיתי דם מטפטף מהגוף. לא הייתי מפוקס, זה היה מאוד קשה".

הנהג הפוגע דיבר איתך?
"כשהגעתי לבית החולים לניאדו, ראיתי באיזשהו שלב בן אדם מסתובב במיון עם מדים של נהג אוטובוס. הסתכלתי על התגית של הנהג, הוא היה מחברת מטרופולין שעובדת איתנו. ננעלתי עליו עם המבט עד שהוא קלט אותי, ניגש אליי ושאל אותי: 'מה קרה לך?'. אמרתי לו שנדרסתי על ידי אוטובוס. הוא אמר: 'זה אני'".

איך אתה מרגיש עכשיו?
"לוקח זמן להתאושש, אבל כבר אין לי סבלנות לחזור חזרה למשמרת".