כמדי שנה, לקראת יום העצמאות ה-70 למדינה הנשיא ריבלין הודיע על כוונתו להעניק מספר חנינות לאסירים. אחת מהבקשות שהוגשו היא של רוני ברנס, שהורשע בהעלמות מס של למעלה ממיליארד שקלים. בתו, אנג'ל בחרה להוסיף לאותה בקשה פנייה אישית דרך הרשת.

"אני אנג'ל ברנס, בת עוד מעט 17, פונה אליך נשיא המדינה ואליכם הצופים - אבא שלי ריצה כבר כמעט מחצית מעונשו, 7 שנים. אבא שלי לפני כמה שנים עשה טעות, הוא למד את הלקח, הוא לא יעשה זאת שוב. אבא שלי הוא הבן אדם שצריך לקבל את החנינה הזאת", אמרה אנג'ל בקול רועד.

הנערה, שמתחזקת חשבונות אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים הפכה בשנים האחרונות לכוכבת רשת ושם גם היא פורקת את הקשיים האישיים שלה בעקבות המצב שאליו נקלעה המשפחה. "היו יורדים עליי המון, 'אבא שלך גנב'. מה שהציל אותי זה שהתפרסמתי אם נקרא לזה ככה, יש לי קהל מדהים שמגבה אותי ועוזר לי. אני לא מרבה לשתף והדרך היחידה שמצאתי להתמודד היא לפרוק את הכל במצלמה ולהעלות את זה".

על התהליך שהוביל אותה לפרסום הסרטון היא סיפרה ב"חדשות הבוקר" לניב רסקין: "לא הייתי מצליחה לישון בלילה בשקט אם הייתי יודעת שלא עשיתי שום דבר. אם הייתי יכולה לעזור לכולם, הייתי עוזרת, אבל אני רוצה לעזור לאבא שלי, למשפחה שלי. אני רוצה את כולנו ביחד".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין: ראשון עד חמישי ב-6:15 בקשת, ערוץ 12