בסוף השבוע התרבו סימני השאלה סביב מותה של מזל (מזי) הדדי ז"ל בנפילה מבניין במתחם הבורסה, לאחר שנחקרה בפרשת "יהלום שחור". בני משפחתה בטוחים כי לא מדובר בהתאבדות ובעלה קובי התראיין ל"חדשות הבוקר" (א') וסיפר על תחושותיהם.

"המילה התאבדה לא קיימת בלקסיקון שלנו בבית", הבהיר הבעל, "לי ברור שהיא לא עשתה את זה. אם היא לא עשתה את זה אז לכולם ברור מה המשמעות השניה. היא יצאה מרוסקת מחקירת המשטרה, במשך שעה וחצי בחקירה היא הייתה מעולפת. אם היה לה מה להסתיר היא לא הייתה חוזרת לעבודה. זו אמא לילדים, לא בנאדם שיש לו אויבים. משהו קרה בשיחת הטלפון שהיא קיבלה, משגע אותי שאני לא יודע מה קרה לה ברגעים האחרונים, כי לפני זה הכל היה נראה כמו עוד יום שגרתי".

"הימים עוברים ואין תשובות, לא ברור מה קרה שם", סיפר קובי על המסתורין סביב מותה של אשתו ז"ל. "רב הנסתר על הגלוי, דברים לא מסתדרים פה. אין סיכוי בעולם שהייתה עושה לעצמה משהו. לב לבייב (שבחברתו עבדה מזי) דיבר איתי ואני מאוד מכבד את זה. היא שילמה עבורו את המחיר? אני רק יודע שהיא לא בחרה לשלם את המחיר. 25 שנה לא נפרדנו לשנייה, אני לא יודע איך אמשיך מפה הלאה".

הכתבת לענייני פלילים עדי מאירי, הוסיפה כי אין חולק על כך שיחסית לאישה נורמטיבית חקירתה של מזל הדדי הייתה אגרסיבית, וכי גורם בחברה של לבייב סיפר כי בחברה היו לחצים שלא לשתף פעולה עם החוקרים.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. א'-ה', 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12