הילד בן ה-11 עופרי שדה אותר אמש (ג') בשעות הערב בתום דרמה גדולה. במהלך מסיבת סיום של קבוצת ריצה לילדים עם צרכים מיוחדים בה הוא חבר, נעלם עופרי והיה חשש כבד לגורלו, מאחר והוא אינו מתקשר עם הסביבה. בתוך דקות הוקפצו כוחות גדולים של משטרה ואזרחים ששמעו על המקרה ברשתות החברתיות ונתרמו לסייע, עד לאיתורו של הילד לאחר שלוש שעות מתוחות ביותר.

לאחר שהתאחדה עם בנה, התראיינה אמו של עופרי, הילה שדה ל"חדשות הבוקר" וסיפרה על הדרמה הגדולה. "תוך שתי דקות קלטתי שעופרי נעלם. יש לו עבר של בריחות אז מיד הודעתי למשטרה ולכל מי שהיה בסביבה. אנחנו ממש מודים לכולם על ההתגייסות המהירה, השיתופים הרבים ברשתות והאנשים שעזבו הכל ובאו לחפש אותו. המשטרה שלחה המון כוחות ומגיעה להם יותר ממילה טובה".

אחרי שתמונתו של עופרי הופצה בכל הרשתות ואמצעי התקשורת, איתר אותו לב טטרו, מנהל שירות במרכז הירידים. "עופרי היה בתוך מעלית בביתן 1", סיפר טטרו הבוקר. "קיבלתי את התמונה שלו בטלפון, חיפשתי בשטח וראיתי מעלית שעולה ויורדת. כשפתחתי את המעלית הוא היה עם ידיים על האוזניים והיה נראה המום. הרגעתי אותו, נתתי לו יד והבאתי אותו למשטרה. מדהים לראות את המדינה שלנו מתגייסת ככה, אני רק עשיתי את שלי".

"עופרי היה בסדר גמור", סיפרה אמו על רגע האיחוד המחודש. "חיבקתי אותו ונתתי לו לשתות הרבה מים. מי יודע מה הוא עבר בדרך בשלוש שעות, הוא ילד שלא נשאר במקום. הוא לא מודע לסכנות, הוא יצא מהפארק ועבר כביש ראשי. לא יודעת אם הוא נהנה מזה או היה חרד, אני מגדלת אותו דרך הרבה ניחושים ואינטואציות. כבר 11 שנים אני לא יכולה להוריד ממנו את העיניים, אסור לעזוב אותו לרגע. בכל אופן, טוב לדעת שאם אתה בצרה אנשים יעזרו לך. אני אגיד ברכת הגומל".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12