עם פרסום דבר חתונתם של בני הזוג לוסי אהריש וצחי הלוי אמש (ד'), הוצפה הרשת בתגובות לזוגיות של המגישה, ערביה מוסלמית, והשחקן היהודי. חבר הכנת אורן חזן (ליכוד), גינה את השניים במילים חריפות. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, כתב חזן בין היתר כי: "אהריש פיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתנו", וכינה את בן זוגה "צחי המתאסלמלוי".

מי שנחשבת לחברה קרובה של בני הזוג, היא אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס, שבשיחה עם "חדשות הבוקר" (חמישי) תקפה בחריפות את ח"כ חזן על דבריו. "התחושה שלי שאורן חזן מדבר ממרירות. אולי החיים שלו על הפנים, אולי הזוגיות שלו לא מוצלחת. רק אדם שנמצא עמוק באיזו תהום רעה יכול להוציא מהנשמה שלו טקסט כזה מכוער. אני חושבת שהוא פשוט צריך להתבייש".


"שלא יתייחסו לכל הקנאים", ביקשה ג'ודי לחזק את הזוג, "תמיד מקנאים באנשים אהובים ומוצלחים, אני בטוחה שהסערה הזו תרגע עוד יום-יומיים. בתחילת הקשר הייתה בעיתיות מסוימת מצד ההורים של שניהם, אבל כשזה הלך והפך לרציני, המשפחות נכנסו לתמונה וכמו אצל כל זוג זה הסתדר. מי שקרוב אליהם ידע על זה ושמר על זה בסוד".

"הגיע הזמן שאנשים יתעסקו בעניינים של עצמם ולא יחליטו לאחרים מה טוב להם", סיכמה ג'ודי, "אני מאחלת ללוסי וצחי שיהיו להם ילדים יפים כמוהם".

אריה דרעי: "עדיין לא מאוחר להתגייר"
הבוקר (חמישי) דיבר שר הפנים אריה דרעי בתוכניתה של אילנה דיין בגלי צה"ל ונשאל אם הוא מברך את בני הזוג: "ברור לי שלוסי לא באה לבגוד במדינת ישראל והם זוג שאוהבים ומתחתנים", ציין דרעי בהתייחס לדברי ח"כ חזן. "אבל לשניהם זה לא דבר נכון. יהיו להם ילדים, ותהיה להם בעיה במעמד שלהם במדינת ישראל. אם נפשה חשקה ביהודי אני חושב שגיור ישרת את זה. העניין הוא פרטי שלהם אבל ברגע ששואלים אותי אני חייב לומר שזו חובתנו לשמר את העם היהודי".

דיין שאלה את דרעי אם אחרי שהדבר כבר קרה והשניים התחתנו, מותר לאחל להם כל טוב והוא השיב: "עדיין אפשר להתגייר, זה לא טוב. אני מדבר מנסיון, רואה זוגות כאלה שהילדים שלהם נתקלים בבעיות קשות עם העניין הזה, צריך להסתכל גם על העתיד. אסור לנו לעודד דברים כאלה".

"חדשות הבוקר": ראשון-חמישי, 6:15-9:00 בקשת, ערוץ 12