הזמר גידי גוב, שמקיים בימים אלה חזרות לקראת סיבוב ההופעות של "לילה גוב" שייערך לרגל חגיגות 25 שנה לתוכנית האירוח המיתולוגית, התייחס ב"חדשות הבוקר" לפוסט שפירסם חברו אפרים שמיר בפייסבוק לאחר מותה של אשת הנשיא, נחמה ריבלין, בו כתב "למה לא שרה".

"זו דרכו. לא חשבתי על זה הרבה", אמר גוב לניב רסקין. "זה נאמר באיזו רוח שאולי זה לא... אני לא מאחל לאף אדם למות, חלילה".

גוב סיפר שהוא מזהה הקצנה בשיח הציבורי והודה שזה מעורר בו אי נחת: "משהו בסתם להיות נחמד, 'בוקר טוב', 'מה שלומך', 'מה קורה', נהיה אלים. זה לא נעים לנו. אני חושב שחלק מהאנשים שבאים להופעה של "לילה גוב", נזכרים שהיה נחמד".

אתה בניגוד לאמנים רבים אחרים לא מסתיר את דעותיך הפוליטיות. למי הצבעת בבחירות האחרונות?
"הצבעתי למפלגת העבודה. כידוע, עלינו לשישה מנדטים אדירים ששינו את פני ההיסטוריה. אין ספק שעכשיו יש איזה ייאוש קטן, כי הלכת מלא תקווה, כמו עם הטנא בשבועות כשהיינו ילדים והיינו נורא גאים בחולצה ובטקס. ואז הולכים ומפרקים את זה אחרי שבועיים, אז אתה מרגיש טיפה אידיוט. אני מקווה שיהיה בסדר, נצביע עוד פעם. כולם יצביעו דומה, המפלגות יתכווצו אני מניח. במקום 40 יהיה 20".

אביב גפן כינה את אפרים שמיר "הדבורה הפחות מוצלחת בכוורת". מה דעתך על האמירה הזו?
"כתב מי שכתב, עזוב אותך. פחות מעניין".

אתה עובד קשה בימים אלה בגלל סיבוב ההופעות. אתה מרגיש את הגיל? יש קושי פיזי?
"אני רוצה לישון. אני לא משוגע על זה, אין לי מספיק זמן לראות את הסרטים שאני אוהב. אני אפסיק עוד מעט, אני ארגע קצת. אבל זו תקופה מקסימה. האמת שכשהייתי צעיר לא עשיתי כאלה הופעות גדולות. היה את כוורת, היינו שבעה חבר'ה צעירים ופה יש חתיכת התנהלות שאני לא מכיר אותה. זו הופעה ארוכה, גדולה, אנשים עולים ואני צריך להיות מרוכז לשם שינוי".