בזמן שאביו מרצה 30 שנות מאסר בגין עבירות מין חמורות, יגאל רצון, בנו של גואל רצון, מתכנן להקים את ההרמון מחדש. בתחקיר ששודר בתוכנית "הצינור" בערוץ 13 תועד רצון כשהוא משדל נשים להצטרף להרמון. הבוקר הודה רצון, "אני רוצה כמה שיותר נשים, כמה שרק ייתן לי בורא עולם. המטרה הסופית היא שנגור כולנו ביחד בבית שאשכיר".

רצון טען ב"חדשות הבוקר" שבתקופה האחרונה קיבל פניות רבות מנשים שרוצות להצטרף להרמון החדש: "בזמן האחרון יש לי הרבה פניות. נשים כותבות לי מה רצונן, אנחנו משוחחים בהתכתבויות ואם זה ייצא לפועל אז ניפגש. אני לא מוכר לאף אחת שום דבר, אני לא בא בשקרים, אני אומר את האמת איך שהיא. הן יודעות בדיוק לאן הן נכנסות ומה הן רוצות".

כמה נשים יש לך היום?
"יש לי את אשתי ועוד ארבע. כשהייתי רווק גרתי בדירה בקרית יובל בירושלים והיו לי ארבע חברות באותו הבית. גרתי איתן והכל היה טוב, אז יש לי את הניסיון ואני רוצה להמשיך את הדבר הזה. לאשתי היו אמנם כמה שנים שקטות, עד שהכל התפוצץ והתחלתי את זה מההתחלה. אבל היא תמיד ידעה מי אני ומה אני ולא עשיתי לה שום דבר שהיא לא ידעה".

אמרת שלא תעשה את הטעויות שאבא שלך גואל רצון עשה, שתלך בדרך הטוב.
"כל העבירות שאבא שלי עשה, אני לא שופט אותו על זה. אני צריך לכבד את אבא שלי. כשאגיע למעלה ישאלו אותי מה אני עשיתי, לא מה הוא עשה. הוא בדרך שלו, אני בדרך שלי. אין מה לעשות, כל ממלכה נופלת ובכל ממלכה עשו טעויות".

איך הוא הגיב כשסיפרת לו שאתה מקים הרמון חדש?
"הוא אמר לי, 'תלך בדרך שלך, שיהיה לך בהצלחה'. הוא לא התערב לי, לא אמר לי כן או לא, רק שאהיה זהיר. הוא אמר לי כמה פעמים, 'תיזהר, מחפשים אותך', וזהו".

יש לך חצאי אחים שמסתובבים עד היום עם טראומות ממה שאבא שלך עשה בכת. זו הדרך שבה תלך?
"זה לא חצאי אחים, בשבילי הם אחים לכל דבר. אני הולך בדרך שלי, אני לא עושה עבירות ודברים שלא צריך לעשות. צריך להפריד בין מה שאבא עשה, שזה היה גם עבירות וגם חטאים. אין צדיק שלא יחטא".