הסערה סביב סרטון הברכה לחג של שר הביטחון אביגדור ליברמן נמשכת. לאחר שבאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית גינו את הקטע שמדגים בדיקה מתחת ל"בורקה" של אשה מוסלמית, הגיב מתן גביש, שמככב בסרטון לצידו של ליברמן.

"שמעתי שזה עורר מחאה והאמת שאני חושב שזה קצת אידיוטי", דחה גביש את הטענות, "הכוונה הייתה בסך הכל לעשות פארודיה על פארודיה, בטח לא לפגוע בנשים. אולי החום בארץ שיבש לאנשים את המחשבה אז בואו ננשום. צריך לקחת את הדברים בפרופורציות, זה הומור".

"כדי להסיר ספק, מתחת לבורקה היה לא אחר מאשר המפיק שלנו שרוליק", התייחס גביש בחיוך למה שקרה מאחורי הקלעים. "שאלתי אותו והוא לא הרגיש מוטרד".

גביש הוא מדריך קרב מגע ישראלי שהפך לכוכב, לאחר הדמות "ערן מורד" שיצר הקומיקאי סשה ברון כהן בהשראתו. על הפניה מלשכת השר סיפר: "בהתחלה הייתי חשדן וחשבתי שעובדים עליי אבל ביררתי קצת והבנתי שזה אמיתי. האווירה בצילומים הייתה מלאה בצחוקים, השר התנהג כמו מקצוען והיה חדור מטרה כדי לסיים ולחזור לעיסוקים שלו. אחרי כמה דקות של הדרכת קרב מגע הוא כבר הצליח "להוריד" את אחד הניצבים שהיו שם. לרתק אותו בעצמי? אפילו לא חשבתי על זה, היו שם מאבטחים של השב"כ ואני לא עד כדי כך משוגע", סיכם גביש בהומור.

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי, 06:15-09:00 בערוץ 12