לי-שי אטלי בת החמש התרגשה מאוד לקראת מסיבת יום ההולדת שלה, אך ציפתה לה אכזבה גדולה כשרק חמישה מתוך 30 ילדי הגן הגיעו לחגוג איתה. אמה, שרון אטלי, פרסמה בפייסבוק פוסט נוגע ללב שבו סיפרה על המסיבה העצובה וכינתה אותה "הקיץ של אביה מודל 2019".

אטלי סיפרה ב"חדשות הבוקר" שבתה לא הבינה איפה כל הילדים: "לי-שי שאלה אותי על ילדים ספציפיים, למה זה לא הגיע ולמה זו לא הגיעה, היא חיפשה אותם. היא שאלה אם אני בטוחה שחילקתי את כל ההזמנות. היה לי נורא נורא קשה".

מה מסבירים לילדה בת חמש בסיטואציה כזאת?
"זה לא נעים, אני לא מאחלת להורים לעמוד מול הילד שלהם ולנסות להסביר להם. כל מה שנותר היה להכיל אותה, אני לא יכולה לשלוט בהורים אחרים. היום זו הבת שלי, מחר זו יכולה להיות הבת של מישהו אחר".

גולשים בקבוצת הפייסבוק Mom&Kids Style בה חברה אטלי, החליטו להתגייס ולערוך ללי-שי מסיבת יום הולדת חוזרת. ביום שישי האחרון הגיעו מאות אורחים לחגוג איתה, ביניהם גם יובל המבולבל. "אני עוד בהיי, הכל מתגמד לעומת מה שהיה ביום שישי", סיפרה אטלי. "זה 180 מעלות. לי-שי אמרה, 'מה זה? הכל בשבילי?' ו'יש לי חברים חדשים'. היו רגעי שמחה ואושר, היא נורא שמחה וקיפצה שם בין כל הדוכנים".

לינור שאער ושירן זך כהן, ממארגנות המסיבה ללי-שי, סיפרו איך הצליחו לגייס את הציבור ולהרים את המסיבה. "שרון היא חברה בקהילה העוטפת והחמה שלנו, וכשהיא שיתפה אותנו שהולך להיות יום הולדת לבתה, חיכינו להודעה של אחרי", סיפרה זך כהן. "כשהיא רשמה את המשפט "הקיץ של אביה", ישר התחלתי לבכות. לא ביקשתי אפילו את האישור שלה ומיד הרמתי פוסט ורשמתי, 'זו פשוט בושה, היום זה הילד שלה ומחר זה הילד של כל אחד מאיתנו'".

תוך דקות הייתה התגייסות מטורפת.
"מטורף, תוך חצי שעה היו מעל 2000 לייקים, תגובות וטלפונים. רצינו לעשות לה יום הולדת בלתי נשכח. אם כבר פיצוי אז לעשות את זה כמו שצריך. זו הייתה מסיבה של אהבה. בהתחלה היה חשש שאולי לא יגיעו מספיק אנשים, אבל פתאום הגיעו אנשים עם מתנות וזה היה כמו בסרטים. שימחנו אותה".